PracaGrupypl.praca.dyskusjeliczenie bułek › Re: Re: liczenie bułek
    From: xxx <f...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Re: liczenie bułek
    Date: Sat, 15 Mar 2003 03:07:48 +0100

    Nina M. Miller napisał:

    > od znajomego, co ma prywatna firme i przeprowadza interview wiem, ze
    > srednio 80% osob, ktore sie zglaszaja, klamia w CV. i rozmowa zaczyna
    > sie od "no dobrze, pisze pan, ze zna to i to?"
    > - TAK!
    > - no to niech mi pan powie, na czym polega to-i-to?
    > - e.... hm.. nie pamietam...
    >
    > zenujace.

    Moze i zenujace, ale wynika z tego, ze tak naprawde prawdomownych w CV
    jest 20% (mocno generalizujac), co jest zgodne z badaniami
    opublikowanymi jakies pol roku temu w GW nt. oszukiwania przez ludzi na
    wlasna korzysc (w badaniu otrzymano chyba wynik 75%). Pociecha dla
    takich osob moze byc to, ze:

    1. w ogole zostaly zaproszone na rozmowe;
    2. powiedzmy 50% pracodawcow nie sprawdza tak dokladnie CV;

    Niestety, ja piszac tylko prawde nie moge sie pochwalic takimi
    osiagnieciami, moze zaczac wprowadzac w zycie zasady wolnego rynku - nie
    wygrywa najlepszy ale najcwanszy? ;).

    Flyer