PracaGrupypl.praca.dyskusje › l4 na wypowiedzeniu

  • 1. Data: 2003-01-31 23:57:29
    Temat: l4 na wypowiedzeniu
    Od: "sith" <n...@n...pl>

    witam

    przegladalem archivum grupy i wyjasnilo sie wiele spraw, jedna natomiast nie
    daje mi spokoju.
    dostalem zwonienie w ramach zwolnien grupowych z dwutygodniowym okresem
    wypowiedzenie(umowa na czas okreslony z taka klauzula). z racji tego, ze sa
    to zwolnienia grupowe dostaje 1 miesieczna odprawe. Pytanie jest takie: czy
    jak pojde na zwolnienie lekarskie to bedzie to mialo jakis wplyw na wyplate
    tych swiadczen ? i w druga strone czy to ze dostaje odprawe bedzie mialo
    wplyw na wyplate chorobowego ?
    jak dlugo po uplywie okresu wypowiedzenia jestem objety ubezpieczeniem i czy
    w ciagu tego czasu moge chorowac ?

    sith

  • 2. Data: 2003-02-01 12:06:27
    Temat: Re: l4 na wypowiedzeniu
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > tych swiadczen ? i w druga strone czy to ze dostaje odprawe bedzie mialo

    Witam. Wsydzę się za Ciebie , bo z tego co piszesz to pracodawca postęuje z
    Tobą fer i przypuszczam ,że także z innymi pracownika. Ty zaczynasz kombinować
    jak koń pod górkę. Jak bym miał takiego pracownika jak Ty to wszystko bym robił
    w tej sytacji żeby Cię ujaić.Znam odp. na powyższe pytania ale Ci jej nie
    udzielę, bo nie lubię takich cwaniaków jak Ty.Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2003-02-01 17:00:42
    Od: "sith" <n...@n...pl>

    > Witam. Wsydzę się za Ciebie,
    nie musisz

    > bo z tego co piszesz to pracodawca postęuje z
    > Tobą fer i przypuszczam ,że także z innymi pracownika. Ty zaczynasz
    kombinować
    masz racje, ale dlaczego od razu myslisz ze ktos "kombinuje" ?
    > jak koń pod górkę.

    kto ci dal prawo zeby mnie oceniac ?
    nie znasz calej sytuacji bo ja jej nie opisalem wiec nie masz do tego prawa.

    >Jak bym miał takiego pracownika jak Ty to wszystko bym robił
    > w tej sytacji żeby Cię ujaić.Znam odp. na powyższe pytania ale Ci jej nie
    > udzielę, bo nie lubię takich cwaniaków jak Ty.Pozdrawiam.

    zadalem konkretne pytanie, jak nie chcesz udzialac odpowiedzi to chociaz
    powstrzymaj sie od komentarzy i przestan obrazac ludzi w okolo.

    a tak gwoli scislosci to pracowalem do ostatniej chwili zeby skonczyc
    projekt przychodzilem do pracy chory z temperatura i teraz mam przewlekle
    zapalenie oskrzeli. ( to nie jest tlumaczenie sie - bron boze - chce tylko
    powstrzymac inne glupie komentarze tego typu)

    pytanie mozna sparafrazowac: czy pojscie do lekarza mi sie oplaca ?