PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: dam prace z komputerem

  • 1. Data: 2003-02-01 03:16:35
    Temat: Re: dam prace z komputerem
    Od: "top_1" <t...@n...net.pl>

    Problem jest chyba w tym, ze ty prowadzisz nielegalna i zapewne
    niezarejestrowana
    dzialalnosc gospodarcza, polegajaca na przemycaniu na wielka skale roznych
    dobr
    konsumpcyjnych i wprowadzaniu ich do nielegalnego obrotu gospodarczego, poza
    polskim
    clem i omijajac placenie podatku VAT. Jesli kupujesz cos w sklepach w
    Niemczech to pewnie
    podbijasz dokumenty celne po stronie Niemieckiej, a ukrywasz je przed
    Polakami ? Hej
    jak to z tym jest ? Nie wiem czy wiesz ale obecnie jest na to nagonka i
    wladze obu
    krajow wymieniaja sie informacjami o takich sprawach. Niebawem ktos zapuka,
    oj zapuka.

    Skoro sa to akcesoria do gier i same gry telewizyjne to zapewne nalezysz do
    polswiadka
    zajmujacego sie nielegalnym kopiowaniem oprogramowania.
    Widac, ze szybko usunales ta uzywana nagrywarke DVD-R z allegro, czyzbys sie
    czegos przestraszyl ?
    Pewnie sie juz rozlatywala i masz juz nowszy model ?

    Prowadzac dalsza analize twojej osoby, mozna zauwazyc, ze handlujesz
    nielegalnymi
    ukladami elektronicznymi i je montujesz do owych gier telewizyjnych. Ale
    glownie
    zajmujesz sie hurtowym handlem konsolami i podzespolami, na co wskazuje
    cennik z cenami
    za 100szt i wiecej! Prowadzisz przemyt, kontrabande na wielka skale,nie
    odprowadzasz
    podatku vat,i nie placisz go po stronie niemieckiej i nie placisz cla bez
    zarejestrowanej
    dzialalnosci gospodarczej, gdzie naruszasz wiele przepisow prawa skarbowego
    i kryminalnego
    w tym przemyt.Za takie cos grozi ci domiar i wyrok sadowy.Ktos kto sprzedaje
    uzywana
    rzecz nie ma na stronach www ofert z ilosciami po 100+ sztuk.
    To cie demaskuje jako wielkiego hurtownika na niespotykana skale.

    Przeszukujac grupy dyskusyjne mozna odnalezc, ze prowadziles publiczne
    rozmowy
    na temat nielegalnego rozkodowywania platnych kanalow telewizyjnych oraz co
    najmniej
    pomagales innym w tym samym procederze. Masz widac zamilowanie do
    elektroniki, a
    skonczyl ci sie biznes z zielonkami to zajales sie gierkami dla dzieci.
    Jestes znany z gieldy w Katowicach.

    Jestes juz tak pewny siebie i swoich poczynan, ze bezczelnie umieszczasz
    swoj
    numer telefonu w aukcjach, na wlasnej stronie internetowej, oraz podajesz
    tam wlasny,
    prawdziwy adres email t...@n...net.pl.
    Strone twojego nielegalnego biznesu umiesciles na serwerze osiedlowej sieci
    komputerowej,
    tam gdzie mieszkasz! Posty na grupy dyskusyjne dajesz z komputera we wlasnym
    mieszkaniu.
    Zgadza sie nazwa domenowa, a poczatkowy numer przedrostka 005... mowi, ze
    jestes
    uzytkownikiem nr 5 tej sieci i co do tego nie ma watpliwosci, ze strona www
    jest
    na osiedlu gdzie mieszkasz!
    Zreszta sprawdzmy sami http://modchip.nskmatrix.net.pl.

    Piszesz tam,5zl oplaty za wplate pieniedzy na konto i 15zl za pobraniem - to
    twoje koszty!
    a na czyje konto przyjmujesz wplaty i od kogo?
    Swietnie zacierasz za soba slady ,gratulacje.

    Czy ty jestes normalny czy czujesz sie zupelnie bezkarny ?

    W szarej strefie, do ktorej nalezysz, obowiazuje pewna etyka zawodowa. Jak
    cos kupujesz
    to za to placisz, jak sie cos zepsuje to wymieniasz lub naprawiasz, nie
    oszukujesz
    klientow i kolegow, splacasz dlugi, nie rozsiewasz plotek i nie DONOSISZ na
    kolegow z branzy,
    szczegolnie na tych co duzo jezdza, czasem przegrywaja i NIE
    WSPOLPRACUJESZ...!
    Chyba sie rozumiemy?

    Reszte dopowiedzcie sobie sami....

    Radze sie trzymac od tego goscia z daleka, omijac, bo smierdzi.

    Kilka dokumentow papierowych poszlo zwykla poczta..... urzedy celne,
    granice, skarbowka itp... Przeswietla cie donosicielu,przemytniku.

    I proponuje zakonczyc dyskusje, EOT !

  • 2. Data: 2003-02-04 03:53:47
    Od: "motto" <m...@o...pl>

    LOL normalnie zamurowało mnie....