PracaGrupypl.praca.dyskusjel4 na wypowiedzeniu › Re: l4 na wypowiedzeniu
    From: "sith" <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: l4 na wypowiedzeniu
    Date: Sat, 1 Feb 2003 18:00:42 +0100

    > Witam. Wsydzę się za Ciebie,
    nie musisz

    > bo z tego co piszesz to pracodawca postęuje z
    > Tobą fer i przypuszczam ,że także z innymi pracownika. Ty zaczynasz
    kombinować
    masz racje, ale dlaczego od razu myslisz ze ktos "kombinuje" ?
    > jak koń pod górkę.

    kto ci dal prawo zeby mnie oceniac ?
    nie znasz calej sytuacji bo ja jej nie opisalem wiec nie masz do tego prawa.

    >Jak bym miał takiego pracownika jak Ty to wszystko bym robił
    > w tej sytacji żeby Cię ujaić.Znam odp. na powyższe pytania ale Ci jej nie
    > udzielę, bo nie lubię takich cwaniaków jak Ty.Pozdrawiam.

    zadalem konkretne pytanie, jak nie chcesz udzialac odpowiedzi to chociaz
    powstrzymaj sie od komentarzy i przestan obrazac ludzi w okolo.

    a tak gwoli scislosci to pracowalem do ostatniej chwili zeby skonczyc
    projekt przychodzilem do pracy chory z temperatura i teraz mam przewlekle
    zapalenie oskrzeli. ( to nie jest tlumaczenie sie - bron boze - chce tylko
    powstrzymac inne glupie komentarze tego typu)

    pytanie mozna sparafrazowac: czy pojscie do lekarza mi sie oplaca ?