PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypadek w pracy a premia

  • 1. Data: 2003-01-31 20:50:44
    Temat: wypadek w pracy a premia
    Od: "Krzysiek\(?\)" <k...@m...pl>

    Witam
    Mam pytanie, czy mając wypadek w pracy pracownik traci prawo do premii?

    Będę wdzięczny za pomoc Krzysiek(?)

  • 2. Data: 2003-02-01 08:06:57
    Temat: Re: wypadek w pracy a premia
    Od: Zdzisław <s...@p...wp.pl>

    W dniu Fri, 31 Jan 2003 21:50:44 +0100, "Krzysiek\(?\)"
    <k...@m...pl> napisał:

    >Witam
    >Mam pytanie, czy maj?c wypadek w pracy pracownik traci prawo do premii?

    Zależy to wewnętrznego regulaminu paracy,
    Jak został tam sformułowany punkt dotyczący premiowania
    Oraz oczywiście o przyczyn wypadku.
    Jeżeli prcownik z włansnejwiny spowoidował wypadek to za co ma dostac
    premię.

    Z poważaniem:
    Zdzisław Sokołowski

  • 3. Data: 2003-02-01 10:11:58
    Od: "Krzysiek\(?\)" <k...@m...pl>

    Witam
    Wypadek w pracy nie powstał z winy pracownika, a w regulaminie jest tylko
    informacje, że premia jest uznaniowa.

    Pozdrawiam Krzysiek(?)

  • 4. Data: 2003-02-01 10:32:49
    Od: Zdzisław <s...@p...wp.pl>

    W dniu Sat, 1 Feb 2003 11:11:58 +0100, "Krzysiek\(?\)"
    <k...@m...pl> napisał:

    >Witam
    >Wypadek w pracy nie powstał z winy pracownika, a w regulaminie jest tylko
    >informacje, że premia jest uznaniowa.

    Niestety pozostaje coś co się nazywa dobra wola pracodawcy, logika
    mówi, że pracownik był nie winien, więc ma prawo do premii.
    Z drugiej strony ta uznaniowość premii, bez uszczególowienia może
    sugerować, że premii nie będzie i nie ma na nią szans :(

    Z poważaniem:
    Zdzisław Sokołowski

  • 5. Data: 2003-02-01 10:45:51
    Od: "Krzysiek\(?\)" <k...@m...pl>

    Dzięki za infrmacje, aczkolwiek smutne :(

    Pozdrawiam Krzysiek(?)