PracaGrupypl.praca.dyskusje › kursy jogicznego masazu tajskiego szczecin kurs masaz tajski warszawa szkolenie masaze tajskie szkola masazy tajskich szkolenia

  • 1. Data: 2007-09-07 19:33:01
    Temat: kursy jogicznego masazu tajskiego szczecin kurs masaz tajski warszawa szkolenie masaze tajskie szkola masazy tajskich szkolenia
    Od: http://massagethai.info masaz tajski warszawa kursy masazu tajsk <m...@u...jumlers.com>

    Kurs Masażu Tajskiego
    ( tzw. Joga dla leniwych )
    Szczecin
    17-18 i 24-25.11

    (ostatni juz w tym roku - do wielkanocy 2008)

    Masaż tajski jest jedną z czterech gałęzi tradycyjnej medycyny
    Tajów.
    Reprezentuje jedyny w swoim rodzaju styl terapii orientalnej opartej
    na zasadach współczucia.

    Twórcą masażu jest Jivak Kumarbhaccha. Jego podstawy zostały
    stworzone 2500 lat temu w Indiach, na bazie Ayurwedy oraz technik
    Jogi. Przez lata rozwijał się i był praktykowany przez mnichów w
    tajlandzkich w świątyniach.

    W masażu tym dokonuje się synteza wielu technik naciskania
    ciałem, refleksologii, pracy z kanałami energetycznymi i z
    krwiobiegiem, rozciągania oraz jogi i medytacji w związku z czym
    praktykujący go terapeuci wykorzystują więcej elementów
    własnego ciała niż w jakimkolwiek innym stylu leczniczej
    manipulacji.

    Jest to zabieg suchy (bez oliwy) wykonywany przez cienkie luźne
    ubranie na macie rozłożonej na podłodze, z dostateczną ilością
    miejsca wokół niej co umożliwia terapeucie swobodne przenoszenie
    środka ciężkości własnego ciała w różne położenia wokół
    pacjenta i nad nim. Łączy on w sobie bardzo powolne i rytmiczne
    uciskanie mięśni w celu ich rozluźnienia, a następnie ich
    rozciąganie w celu zwiększenia zakresu ruchów.

    Masażysta masuje nie tylko dłońmi, ale również przedramionami,
    łokciami, stopami i kolanami, układając ciało osoby masowanej w
    wybranej pozycji Hatha Jogi dlatego zwany jest czasami Jogą dla
    Leniwych. Osoba poddawana zabiegowi przyjmuje przy tym wiele
    różnych pozycji wywodzących się z pięciu zasadniczych postaw -
    leżenia tyłem, przodem i na boku oraz postaw odwróconej i
    siedzącej.

    Dzięki temu niezwykłemu połączeniu, masaż w sposób holistyczny
    poprawia kondycje fizyczną, duchową i intelektualną, przynosi
    fizyczne i psychiczne zrelaksowanie, wzrost sił witalnych oraz
    odczucie równowagi duchowej. Jednocześnie dzięki bardzo powolnemu
    medytatywnemu wykonywaniu jest bardzo głęboko relaksujący,
    rozciąga ciało, rozluźnia i uwalnia napięcia.

    Masaż Tajski cieszy się ogromną popularnością na całym
    świecie, w Polsce jest nową ciekawą propozycją. Stanowi
    alternatywę dla osób które nie mogą wykonywać ćwiczeń jogi .
    Na Zachodzie wielu nauczycieli jogi uczy się tajskiego masażu,
    ponieważ jego techniki pozwalają im na wzbogacenie swojego
    warsztatu, szczególnie w pracy z indywidualnymi klientami.

    Więcej o masażach tajskich : http://massagethai.info

    koszt szkolenia 800zł

    Czas spotkania w godz. 10.00-18.00

    Informacje i zgłoszenia : Dariusz Witkowski - 0508-262-985 lub
    p...@p...onet.pl

    Prowadząca : Charothorn Krongboon - nauczycielka Tajskiego Masażu.
    Skończyła w Bangkoku uznane kursy dla masażystów i nauczycieli,
    a następnie pracowała przez 10 lat ucząc tajników tradycyjnego
    masażu tajskiego.

  • 2. Data: 2007-09-10 06:08:36
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    > Kurs Masażu Tajskiego ( tzw. Joga dla leniwych ) Szczecin 17-18 i 24-25.11
    > (ostatni juz w tym roku - do wielkanocy 2008)

    Na drzewo, spamerze.