PracaGrupypl.praca.dyskusje › kuriozum

  • 11. Data: 2005-04-26 17:54:19
    Temat: Re: kuriozum (cd)
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl>

    Nie poddajom siem tak uatwo :)
    Snoof sobie NTGójom.

    ================
    Od: "Studio Promocji Akcent" <s...@o...pl>
    Grupy: pl.praca.szukana
    Temat: Przedsawiciel Handlowy
    Data: 26 Apr 2005 19:46:07 +0200
    Organizacja: Onet.pl SA

    Dam Pracę Przedstawicielą Handlowym

    --
    Niech żyją ci, co powinni, a resztę niech trafi szlag!
    <prywatnie pisz do mnie na serwer pocztowy gazeta.pl>

  • 12. Data: 2005-04-26 19:51:31
    Temat: Re: kuriozum
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-04-25, T.Omasz <t...@f...pl> wrote:
    > przyjemności, prosze zajrzeć na www.akcent.biz i ortografię ich motta,
    > znaczenie tegoż oraz rzucić okiem także na ... no nie, będzie dość.
    Pies trącał ortografię. Praktyka biznesowa wykazuje, że nie jest ważne, jak
    bardzo produkt został spieprzony. Ważne, że jest dostępny już :> Zwłaszcza
    w szeroko pojętej branży IT. Sygnaturka, wyjątkowo, wstawiona ręcznie.
    Bo pasuje.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    <Szymon> Jubal: jakby chlujność była decydującym argumentem dla korporacji,
    nie używałyby oprogramowania Microsoftu :->

  • 13. Data: 2005-04-26 23:15:04
    Od: Jarek Hirny <a...@h...pl>

    On Tue, 26 Apr 2005 19:51:31 +0000 (UTC), Artur R. Czechowski wrote:

    > Pies trącał ortografię. Praktyka biznesowa wykazuje, że nie jest ważne, jak
    > bardzo produkt został spieprzony. Ważne, że jest dostępny już :>

    vide www.ebay.pl?

    Jarek
    --
    http://hell.pl/agnus/

  • 14. Data: 2005-04-26 23:32:36
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-04-26, Jarek Hirny <a...@h...pl> wrote:
    > vide www.ebay.pl?
    Nie chciałem wymieniać imiennie :) Co prawda miałem na myśli akurat inną
    znaną firmę, ale w/w też pasuje jako przykład :]

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Wróbelek Walerek miał mały werbelek