PracaGrupypl.praca.dyskusje › kto mi powie czy warto?

  • 1. Data: 2004-07-14 10:32:15
    Temat: kto mi powie czy warto?
    Od: "Isztar" <a...@o...pl>

    Witajcie, w gazecie (GW) przeczytalam takie ogloszenie: firma NET-media
    zatrudnia dziewczyne do pracy z komputerem, angielski, wiek do 25 lat. Jak
    zadzwonilam nie chciano mi powiedziec o jakie konkretnie stanowisko chodzi.
    Jak sie zapytalam czy to praca biurowa to
    uslyszalalam: "jest to praca przy komputerze, wszystkich informacji dowie
    sie
    pani na miejscu, zapraszam na rozmowe". Nie wiem dlaczego, ale cos mi sie to
    kojarzy z internetowymi live chatami. czy ktos sie spotkal z ta firma, co
    mysliscie o ogloszeniu?

  • 2. Data: 2004-07-14 15:49:51
    Temat: Re: kto mi powie czy warto?
    Od: "Martert" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Isztar" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kojarzy z internetowymi live chatami. czy ktos sie spotkal z ta firma, co

    Moim zdaniem może to być prawda. To, że nie chciano ci powiedziec przez
    telefon o jakie stanowisko chodzi swiadczyc moze ze nie chcieli cie zrazic
    na samym poczatku i pewnie zalezy im aby zglosic sie do nich osobiscie bo
    pewnie maja nadzieje ze tam bardziej uda im sie wplynac na potencjalna
    pracowniczke.
    Ja o tej firmie nie slyszalem. No ale chyba nic nie tracisz ze pojdziesz
    osobiscie tam bo i tak predzej czy pozniej musi dojsc do "rozmowy
    kwalifikacyjnej" czyli kontaktu potencjalny pracownik - pracodawca.

    pozdr.

  • 3. Data: 2004-07-14 15:51:57
    Od: "Martert" <m...@w...pl>

    moze chodzi o tą firmę ale nie jestem pewnien, moze to byc tylko zbieznosc
    nazw http://www.net-media.pl

  • 4. Data: 2004-07-14 16:38:54
    Od: "Isztar" <a...@o...pl>

    -- > moze chodzi o tą firmę ale nie jestem pewnien, moze to byc tylko
    zbieznosc
    > nazw http://www.net-media.pl
    dzieki za odp:) a ta firma z linka to jednak zbieznosc nazw, bo tam gdzie
    dzwonilam jest na jakies ulicy na P. (ale juz zapomnialam calosci;)
    hmm to ogloszenie troche mnie odepchnelo dlatego ze jak sama kiedys
    pracowalam jako sekretarka w Tele 2 i szukalismy przedstaiwicieli handlowych
    to tez musialam mowic ze "szukamy pracownikow do biura a wszystkiego panstwo
    dowiedza sie na rozmowie z szefem" ;)

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2004-07-14 17:24:21
    Od: "Tadeusz" <k...@w...pl>

  • 6. Data: 2004-07-15 09:34:05
    Od: "SLaw" <s...@h...pl>

> [...]
    > kojarzy z internetowymi live chatami. czy ktos sie spotkal z ta firma, co

    Ja jak kiedys podczas studiow szukalem pracy i bylo ogloszenie do pracy w
    biurze i pani z drugiej strony sluchawki nie chciala powiedziec jakie
    stanowisko tylko zapewniala ze jest to praca biurowa to na miejscu okazalo
    sie ZAWSZE ze jest to AKWIZYCJA.

    Ale to bylo kiedys

    SLaw

  • 7. Data: 2004-07-15 09:42:26
    Od: "SLaw" <s...@h...pl>

> [...]
    > biurze i pani z drugiej strony sluchawki nie chciala powiedziec jakie
    > stanowisko tylko zapewniala ze jest to praca biurowa to na miejscu okazalo

    Teraz sie mowi chyba przedstawiciel handlowy

    SLaw