PracaGrupypl.praca.dyskusje › do pracy stopem - szukam towarzyszki

  • 1. Data: 2004-07-13 21:15:52
    Temat: do pracy stopem - szukam towarzyszki
    Od: "dawid " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Szukam dzwieczyny w wieku 23-33lata której nie jest obce podrózowanie
    autostopem. Zamierzam wybrac się autostopem do
    Holandii lub Niemiec , może pozniej Irlandia, Anglia w celu zarobienia
    jakiegos grosza. Nie mam żadnych znajomości , suma pieniedzy ktra z soba
    zabieram
    jest zmiesznie mala więc nie będzie łatwo.
    Rowniez sama praca nie nalezy do lekkich.
    Zanim sie cos znajdzie spanie w namiocie, najtansze jedzenie itp.
    Z drugiej strony podrozowalem po tych krajach i mniej wiecej wiem gdzie
    szukac.
    Na poczatek w gre wchodzi raczej praca w rolnictwie. Nic mnie nie trzyma w
    polsce wiec moze byc to zarowno wyjazd
    wakacyjny jak i znacznie dluzszy np rok, kilka.
    Musze zmienic cos w zyciu zeby wogole przezyc . To nie beda wakacje ani urlop
    Termin wyjazdu nawet jutro.
    Ze strony towarzyszki bede oczekiwal rowniez seksu - to warunek.

    Dodatkowe plusy takiego wyjazdu to przygoda, poznawanie języka , ludzi.
    Mam 27 lat .

    Najszybszy kontakt ze mna to telefon/sms 504-943- 605 . Na maile odpowiadam
    ale z opoznieniem.
    k...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2004-07-14 05:33:56
    Temat: Re: do pracy stopem - szukam towarzyszki
    Od: "andrzej" <v...@o...pl>

    Użytkownik "dawid " <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > Zanim sie cos znajdzie spanie w namiocie, najtansze jedzenie itp.

    > Ze strony towarzyszki bede oczekiwal rowniez seksu - to warunek.

    Dosyć trudne te warunki pracy, ale jest troche zwolenniczek sportów
    ekstremalnych i może któraś się odezwie.

    andrzej

  • 3. Data: 2004-07-14 06:53:42
    Od: "Katalizator" <d...@p...pl>

> [...]
    > autostopem.
    > Ze strony towarzyszki bede oczekiwal rowniez seksu - to warunek.

    Podaj wymiary swojej parowy - to warunek.

    > Dodatkowe plusy takiego wyjazdu to przygoda, poznawanie języka , ludzi.
    > Mam 27 lat .

    Czy dodatkowo bedziesz strzelal patelnie, czy raczej liczysz na robienie
    laski ?

  • 4. Data: 2004-07-14 08:46:07
    Od: "piotr" <p...@w...pl>

> [...]
    > Ze strony towarzyszki bede oczekiwal rowniez seksu - to warunek.
    >
    > Dodatkowe plusy takiego wyjazdu to przygoda, poznawanie języka , ludzi.

    rozumiem, ze przebywaja z nia tyle czasu dojdzie rowniez do stosunku
    plciowego, czy sie myle?

  • 5. Data: 2004-07-14 09:30:13
    Od: "Jarek" <p...@n...polbox.com>

    > rozumiem, ze przebywaja z nia tyle czasu dojdzie rowniez do stosunku
    > plciowego, czy sie myle?

    Przeca byl na tyle bezczelny, ze sam to napisal.

    > Ze strony towarzyszki bede oczekiwal rowniez seksu - to warunek.

    Pathetic looser

  • 6. Data: 2004-07-14 10:20:50
    Od: "piotr" <p...@w...pl>

    jak on nie ma na jedzienie, to do sexu sie chce zabierac z kobieta, hm mysle
    ze bedzie mial szanse za 10-20 lat jak zarobi troche kasy, to moze zasluzy
    na sex

  • 7. Data: 2004-07-14 10:31:47
    Od: "Jarek" <p...@n...polbox.com>

    > jak on nie ma na jedzienie, to do sexu sie chce zabierac z kobieta, hm
    mysle
    > ze bedzie mial szanse za 10-20 lat jak zarobi troche kasy, to moze zasluzy
    > na sex

    To jest taki sponsor, co chce miec dupencje na zawolanie, za miejsce na
    karimacie i przywilej wystawiania sie przy drodze, zeby stopa dla niego
    lapala (dziewczynom latwiej).

  • 8. Data: 2004-07-14 13:56:21
    Od: "marek" <m...@b...com>

    "dawid " <k...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

    > Ze strony towarzyszki bede oczekiwal rowniez seksu - to warunek.

    sprawdzam: jestes trollem, tak?

    marek

  • 9. Data: 2004-07-14 17:18:06
    Od: "dooomin" <d...@p...onet.pl>

    Zajebiste ogłoszenie - tak trzymać! hehehe

  • 10. Data: 2004-07-18 14:18:54
    Od: "Luke [Wroc]" <s...@u...skrzynka.net>

    > Szukam dzwieczyny w wieku 23-33lata .....
    > Ze strony towarzyszki bede oczekiwal rowniez seksu - to warunek.

    Ciekawe czemu nie znajdzie sobie faceta co bedzie od niego oczekiwal seksu

    A tak wogole to mega ROTFL