PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie dotyczącę firm

  • 1. Data: 2004-07-13 19:41:31
    Temat: Pytanie dotyczącę firm
    Od: "Jarek" <j...@i...net.pl>

    Witam.Czy zna ktoś z was takie firmy:
    Węglostan sp. z o.o.
    ul. Długi Targ 8/10
    Gdańsk

    Easy Job (UK) LTD
    Świńcz 15
    83-000 Pruszcz Gdański

    Są to firmy wysyłające ludzi do pracy za granicę.Chciałbym wiedzieć czy ktoś
    miał z nimi do czynnienia, jak wygląda zatrudnienie i czy mają odpowiedznie
    uprawnienia do zatrudniania poza granicami kraju.Na necie nic nie mogę
    znaleźć na ich temat.Z góry dziękuję za ewentualną pomoc. :-)

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 2. Data: 2004-07-14 05:56:51
    Temat: Re: Pytanie dotyczącę firm
    Od: "fotech" <f...@p...onet.pl>

> [...]
    odpowiedznie
    > uprawnienia do zatrudniania poza granicami kraju.

    No to po prostu popros pierwszą o wyciag z rejestru handlowego (kopie), i
    tam będzie napisane, czym sie taka firma zajmuje. Taki wyciag kazda zwykla
    normalna uczciwa firma da kazdemu, kto o to poprosi, sam odmowa wgladu w
    wyciag z KRS skresla jakikolwiek kontakt z takim przedsiewzieciem, jesli
    chcxesz, mozesz sam zamówić sobie w rejonowym sądzie odpis, kosztuje jakies
    30 zł.

    Druga firma ma angielski skrot Ltd w nazwie, to nie wiadomo, co to jest w
    prawie polskim, tez warto sprawdzic jakie ma papiery w Polsce, jesli ma tu w
    ogole oddzial, czy cos podobnego.
    Wojtek

  • 3. Data: 2004-07-14 11:49:45
    Od: "marcin" <m...@o...pl>

    > Druga firma ma angielski skrot Ltd w nazwie, to nie wiadomo, co to jest w
    > prawie polskim, tez warto sprawdzic jakie ma papiery w Polsce, jesli ma tu
    > ogole oddzial, czy cos podobnego.

    Ltd znaczy Limited ;)

  • 4. Data: 2004-07-14 11:51:08
    Od: "Jarek" <j...@i...net.pl>

    Użytkownik "fotech" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > prawie polskim, tez warto sprawdzic jakie ma papiery w Polsce, jesli ma tu

    Dzięki za pomoc pozdrawiam :-)
    Jarek

  • 5. Data: 2004-07-14 11:57:46
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    marcin napisał (śro 14. lipca 2004 13:49):

    > Ltd znaczy Limited ;)
    i co to oznacza w prawie polskim?

  • 6. Data: 2004-07-14 17:44:12
    Od: RSujak @ plusnet. POLSKA (Prof)

    O ile się nie mylę -> "z o.o."

    Pozdrawiam
    Prof

  • 7. Data: 2004-07-14 21:26:38
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    Prof napisał (śro 14. lipca 2004 19:44):

    > O ile się nie mylę -> "z o.o."
    to jest wnioskowanie przez analogię tudzież przez próbę tłumaczenia.
    Tylko że ponowię pytanie - co to oznacza w prawie polskim? moim zdaniem nic

  • 8. Data: 2004-07-17 17:54:25
    Od: RSujak @ plusnet. POLSKA (Prof)

    On Wed, 14 Jul 2004 23:26:38 +0200, gromax
    <g...@W...interia.pl> wrote:

    >to jest wnioskowanie przez analogię tudzież przez próbę tłumaczenia.

    To prawda. Sądziłem że o to chodzi.

    >Tylko że ponowię pytanie - co to oznacza w prawie polskim? moim zdaniem nic

    Moim również, bo chyba nie ma w polskim prawie takiego określenia.
    Z innej beczki - znam firmy (zagraniczne), które mają w oficjalnej
    nazwie Ltd Sp. z o.o. :-)

    Pozdrawiam
    Prof