PracaGrupypl.praca.dyskusjekontrola finansów w spółce › kontrola finansów w spółce
  • From: "gala" <g...@d...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: kontrola finansów w spółce
    Date: Tue, 19 Aug 2003 21:33:37 +0200

    ponad 1 rok temu zostalem wspolnikiem spolki
    wplacilem 2,500 zloty jako udzial...
    bylem jedna z ok 10 osob...
    w sumie spolka na starcie miala ok 70.000 zloty kapitalu
    zawiazalismy spolke "z .o.o"

    po roltora roku czasu dzialalnosci okazalo sie, ze na koncie nie ma
    pieniedzy
    a reszte pieniedzy gdzies wcielo...
    postanowilem, ze zrobie kontrole finansów...
    wystosowalem pismo do zarzadu (bo tak trzeba bylo oficjalnie),
    w ktorym zarzadalem przedstawienia wyciagów z konta, rachunki etc...
    ogólnie cała finansówka...

    do tej pory nie otrzymalem odpowiedzi, a mija wlasnie termin jej uzyskania.

    chcialbym sie dowiedziec, czy istnieje prawna mozliwosc weryfikacji obiegu
    finansow w spolce, w ktorej mam udzialy...
    co moge zrobic, aby dowiedziec sie, jak zostaly "przejedzone" pieniadze
    ktore wplacilem...
    jestem zdania, ze gdyby nie bylo nic do ukrycia, to koledzy powinni
    przedstawic
    mi te papiery, jednak oni jakos nie za bardzo maja ochote !

    co poczac w takiej sytuacji ?
    prosze o jak najdokladniejsze informacje.
    jednak za wszystkie bede wdzieczny.

    pozdrawiam

    daniel