PracaGrupypl.praca.dyskusjekontrola finansów w spółce › Re: kontrola finansów w spółce
  • Data: 2003-08-20 06:10:37
    Temat: Re: kontrola finansów w spółce
    Od: "Toshi" <bonza[spam]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał(a) w wiadomości: ...
    >Ja bym nasłał kontrolę skarbową. Im wcześniej tym lepiej, bo później mozesz
    >nie odzyskac swoich pieniędzy.
    Obawiam sie, ze kontrola skarbowa zajmie sie tylko naleznosciami firmy wobec
    skarbowki, raporty moze utajnic i niewiele to Koledze pomoze... :-(
    Odtajnienie raportow moze nastapic na wniosek sadu, lub prokuratury. A to
    wszystko trwa, szczegolnie jezeli wspolnicy sa sprytni...

    Toshi
    pager 0642299084
    http://www.kaizen.cracow.pl
    icq 172046816; gg 5358021