PracaGrupypl.praca.dyskusje › koniec wolności słowa - można się było spodziewać po Hannie

  • 1. Data: 2011-05-24 13:17:21
    Temat: koniec wolności słowa - można się było spodziewać po Hannie
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    antykomor.pl leży...

  • 2. Data: 2011-05-27 12:48:04
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 24 May 2011 15:17:21 +0200, identifikator: 20040501 napisał(a):

    > antykomor.pl leży...

    NTG trollu.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 3. Data: 2011-05-27 13:31:36
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > NTG trollu.

    dlaczego NTG, a ja chciałem założyć fanklub Hanny gdzie mógłbym opisać jej
    niepojęte wręcz zasługi dla warszawskich bezrobotnych nie należących do
    Platformy Europejskiej...

  • 4. Data: 2011-05-27 13:32:03
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    chociaż jakby się tak zastanowić to dla należących też...

  • 5. Data: 2011-06-06 11:39:38
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    oglądaliście dzisiejsze wystąpienie komogłupka?

    bedziem studiować do końca życia, bo za mała frekwencja na uczelniach...
    to cymbały z platformy...

    nie wiem, może ja źle go odebrałem, ale padło takie zdanie, że dwuosobowe
    firmy mają być odstrzelone bo nie zapewniają rozwoju poprzez
    konkurencyjność...

    ach ci europejczycy...