PracaGrupypl.praca.dyskusje › koniec umowy co dalej

  • 1. Data: 2006-03-01 22:31:25
    Temat: koniec umowy co dalej
    Od: Mateusz Pronobis <s...@-...pl>

    witam,
    z koncem stycznia skonczyla mi sie umowa na okres probny (3miechy), z
    tego co wiem firma chce podpisac ze mna umowe na dluzszy czas. W zwiazku
    z tym pracuje dalej aktualnie bez umowy bo w biurze zamieszanie i jakos
    mi jej nikt nie druknol;)
    Pytanie brzmi czy umowa na okres probny (3 miechy to chyba max)
    przedluza sie sama ? czy beda musili mi dac do podpisu umowe z
    wczesniejsza data ? bo wyplate dostalem teraz za 4 miesiac zgodnie z
    umowa 3 miesieczna ;\ a wedlug tej nowej mam dostawac inaczej ;)

    pozdrawiam
    --
    Mateusz

  • 2. Data: 2006-03-01 23:18:59
    Temat: Re: koniec umowy co dalej
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    wypłacili ci nielegalnie, bo nie jestes u nich zatrudniony :)

    a tak poważniej - pójdż i porozmawiaj, bo w chwili obecnej de facto nie masz
    żadnej umowy i nie wiesz na czym stoisz
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 3. Data: 2006-03-02 16:55:08
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    gromax w news:du5a6d$bot$1@inews.gazeta.pl napisał(a):

    > wypłacili ci nielegalnie, bo nie jestes u nich zatrudniony :)

    Opowiadasz jakieś dziwne rzeczy. Przyszedł do pracy do której został
    dopuszczony więc z automatu nawiązana została kolejna umowa. Jedyne co to
    już jakiś czas temu powinna być na piśmie i warto o tym przypomnieć.

    pozdrawiam
    Greg

  • 4. Data: 2006-03-03 09:54:09
    Od: gont <g...@n...plusnet.pl>

    Greg napisał(a):

    > Opowiadasz jakieś dziwne rzeczy. Przyszedł do pracy do której został
    > dopuszczony więc z automatu nawiązana została kolejna umowa. Jedyne co to
    > już jakiś czas temu powinna być na piśmie i warto o tym przypomnieć.

    Oj, to chyba jednak Ty opowiadasz dziwne rzeczy :) Nie ma czegoś takiego
    jak umowa automatyczna. Formalnie człowiek powinien nie przyjść do pracy
    pierwszego dnia po wygaśniąciu umowy.

    Ewentualnie można mówić o umowie ustnej, jeśli szef powiedział, że "po
    okresie próbnym pracujesz na takich, a takich warunkach". Ale wtedy i
    tak jest problem, bo wypłata została wypłacona niezgodnie z tą ustną umową.

    --
    gonT

  • 5. Data: 2006-03-03 10:52:11
    Od: Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl>

    gont wrote:

    > Oj, to chyba jednak Ty opowiadasz dziwne rzeczy :) Nie ma czegoś takiego
    > jak umowa automatyczna. Formalnie człowiek powinien nie przyjść do pracy
    > pierwszego dnia po wygaśniąciu umowy.

    Jeśli do stanowiska pracy został dopuszczony, na liście się podpisuje i
    wykonuje obowiązki, w zusie jest nadal zarejstrowany to stosunek pracy
    jest. Tyle tylko że powinni ją sformalizowac (chyba w ciągu 2 tygodni o
    ile dobrze pamiętam, ale może źle pamiętam)

  • 6. Data: 2006-03-03 11:29:53
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Asmodeusz porozsypywal nastepujace haczki:
    > Jeśli do stanowiska pracy został dopuszczony, na liście się podpisuje i
    > wykonuje obowiązki, w zusie jest nadal zarejstrowany
    Skad wiesz ze jest zarejestrowany?
    > Tyle tylko że powinni ją sformalizowac (chyba w ciągu 2 tygodni o
    > ile dobrze pamiętam, ale może źle pamiętam)
    Zle pamietasz. Od razu, tzn tego dnia w ktorym zaczal prace.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 7. Data: 2006-03-04 00:17:01
    Od: df <x...@y...zz>

    Asmodeusz wrote:
> [...]
    > jest. Tyle tylko że powinni ją sformalizowac (chyba w ciągu 2 tygodni o
    > ile dobrze pamiętam, ale może źle pamiętam)

    no tylko przypuszczam ze w dosc duzej ilosci firm jest taki burdel ze
    jakby sie przyszlo i powiedzialo ze sie jest nowym pracownikiem to by do
    pracy dopuscili bez wiekszego wnikania w szczegoly :)