PracaGrupypl.praca.dyskusje › UWAGA sprawdź swój rachunek!

  • 1. Data: 2006-03-02 08:00:40
    Temat: UWAGA sprawdź swój rachunek!
    Od: "www.multiofe.pl" <e...@N...gazeta.pl>

    Otrzymujemy coraz więcej zgłoszeń od osób pracujących, za które sa
    odprowadzane składki, że nie należą do żadnego OFE.

    Często dotyczy to osób, które pracują od kilku lat- ZUS przydziela do
    losowania nieraz z bardzo dużym opóźnieniem, skutkiem czego składki, które
    powinny procentowac w funduszu, leżą na nieoprocentowanym koncie w ZUS.

    Szanowni Państwo! Proszę pamiętać, że dopóki sami ne zadbacie o własne
    interesy, ZUS nie zrobi tego za Was! Apelujemy- sprawdźcie, czy nalezycie do
    Funduszu Emerytalnego! Jeśli pominięto Was przy losowaniu- nikt Wam nie odda
    zyskw, jakie przyniosłyby Wasze pieniądze, ZUS nie jest wówczas zobowiązany
    do płacenia odsetek karnych!

    więcej informacji
    http://www.multiofe.pl/nowosci.OFEemerytura.62,OFEza
    ległe.shtml

  • 2. Data: 2006-03-05 18:41:08
    Temat: Re: UWAGA sprawdź swój rachunek!
    Od: "Tomek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "www.multiofe.pl" <e...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > powinny procentowac w funduszu, leżą na nieoprocentowanym koncie w ZUS.

    Dlatego najlepiej wybrać sobie samemu nawet jeżeli nie jest to najlepszy
    OFE, bo znając polskie warunki coś mi się wydaje że to losowanie nie zawsze
    przebiega "bezinteresownie".