PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak zostac doradca podatkowym?

  • 1. Data: 2006-03-01 16:01:03
    Temat: Jak zostac doradca podatkowym?
    Od: "piotr" <p...@g...pl>

    Chciałbym zapytać się kogos obeznanego z tematem, czy trudno po odbyciu studiow
    podyplomowych zostac doradca podatkowym, czy egzamin jest w Warszawie, czy jest
    trudny, ile razy mozna go zdawac ile sie placi, i jak to jest z odbywaniem
    dwuletniej praktyki. Bardzo chciałbym poprosic kogos o pomoc.Z góry dziękuje.

  • 2. Data: 2006-03-06 14:55:23
    Temat: Re: Jak zostac doradca podatkowym?
    Od: "Anna Watza" <w...@d...pl>

    Użytkownik "piotr" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > trudny, ile razy mozna go zdawac ile sie placi, i jak to jest z odbywaniem
    > dwuletniej praktyki. Bardzo chciałbym poprosic kogos o pomoc.Z góry

    Witam,

    Egzamin jest uznawany za trudny, aczkolwiek dostępność materiałów sprawia,
    że można się do niego dobrze przygotować.
    Nie słyszałam o ograniczeniach co do ilości zdawanych egzaminów.
    Koszt egzaminu to 600 zł, należy to wpłacić przed złożeniem papierów na
    egzamin, a dokumenty należy złożyć najpóźniej 30 dni przed datą egzaminu
    (najbliższy jest wyznaczony na 24.04.06).
    Praktykę rzeczywiście trzeba odbyć - dopiero po tym czasie można być
    samodzielnym doradcą.

    --
    Anna Watza
    Forum Doradców Podatkowych