PracaGrupypl.praca.dyskusje › kończy mi się umowa - jakie warunki ?

  • 1. Data: 2006-07-25 10:03:26
    Temat: kończy mi się umowa - jakie warunki ?
    Od: a...@o...pl

    Cześć

    Właśnie kończy mi sie umowa w firmie. Pracowałem w niej prawie 4 lata. Czy jak
    nie podpisze następnej umowy moge odejść z firmy bez 3 miesięcznego okresu
    wypowiedzenia ? Co z urlopem którego mam jeszcze ponad 25 dni ?

    z góry dziękuje za odpowiedzi
    Adam

  • 2. Data: 2006-07-25 14:23:29
    Temat: Re: kończy mi się umowa - jakie warunki ?
    Od: "luka7804" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>

    a...@o...pl napisał(a):

> [...]
    > nie podpisze następnej umowy moge odejść z firmy bez 3 miesięcznego okresu
    > wypowiedzenia ? Co z urlopem którego mam jeszcze ponad 25 dni ?

    Z tego co napisałeś wnioskuję, że była to umowa na czas określony. Jeżeli tak
    to jeżeli nie podpiszesz kolejnej umowy to automatycznie wiąże się to z
    zakończeniem pracy. Skoro nie byłeś w stanie wykorzystać urlopu to należy ci
    się ekwiwalent

  • 3. Data: 2006-07-25 14:25:32
    Od: robbi <r...@n...frompoznan.com>

    a...@o...pl napisał(a):
> [...]
    > nie podpisze następnej umowy moge odejść z firmy bez 3 miesięcznego okresu
    > wypowiedzenia ? Co z urlopem którego mam jeszcze ponad 25 dni ?

    Tak mozesz - zakonczyla sie umowa na czas okreslony i formalnie po
    uplynieciu okresy okreslonego w umowie nic cie z firma nie laczy oprocz
    wyegzekwowanai roznych naleznosci - np ekwiwalentu za niewykorzystany
    urlop .
    Sposob wyliczania byl na grupie walkowany wielokrotnie - bedzie w googlach.

    pzdr
    robbi