PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Hugin Sweda

  • 1. Data: 2006-07-25 09:45:56
    Temat: Praca w Hugin Sweda
    Od: Mili <Milimetr@No_s_p_a_m_gazeta.pl>

    Witam
    Właśnie znalazłem ofertę tej firmy na stanowisko : Instalator Systemów
    Komputerowych. Niestety link do ich strony nie działa co wydaje mi się
    dośc podejrzane.
    Czy może ktoś coś słyszał o tej firmie?
    Jakiekolwiek informację będą przydatne.
    Pozdrawiam
    Milimetr

  • 2. Data: 2006-07-25 10:10:27
    Temat: Re: Praca w Hugin Sweda
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    Mili <Milimetr@No_s_p_a_m_gazeta.pl> wrote in

    > Witam

    hej!

    > Właśnie znalazłem ofertę tej firmy na stanowisko : Instalator Systemów
    > Komputerowych. Niestety link do ich strony nie działa co wydaje mi się
    > dośc podejrzane.

    a do jakiej strony? http://www.hugin.pl - alez dziala, tyle ze
    dosyc skapo tresci na tej stronie; ale to chyba o niczym zlym
    nie swiadczy - moze juz maja tylu klientow i taka pozycje w
    swoim kawalku rynku, ze nie musza sie promowac?

    > Czy może ktoś coś słyszał o tej firmie?
    > Jakiekolwiek informację będą przydatne.

    http://web.archive.org/web/*/http://www.hugin.pl
    tutaj mozesz obejrzec archiwalne wersje ich strony WWW;

    pzdrv;
    adas;

  • 3. Data: 2006-07-25 10:10:57
    Od: Mili <Milimetr@No_s_p_a_m_gazeta.pl>

    > http://web.archive.org/web/*/http://www.hugin.pl
    > tutaj mozesz obejrzec archiwalne wersje ich strony WWW;

    Dzięki.

  • 4. Data: 2006-07-25 18:40:26
    Od: " leszek" <s...@g...pl>

    Mili <Milimetr@No_s_p_a_m_gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > Właśnie znalazłem ofertę tej firmy na stanowisko : Instalator Systemów
    > Komputerowych. Niestety link do ich strony nie działa co wydaje mi się

    Sprzedaje i wdraża oprogramowanie dla hoteli Fidelio i kasy sprzedaży Micros.
    Firma istnieje od bodaj 10-u lat, jest chyba jedną z kilkuosobowej czołówki na
    tej niszy rynkowej. Jak szuka ludzi, to pewnie się rozwija, branża raczej
    rozwojowa i przyszłościowa.