PracaGrupypl.praca.dyskusje › urlop

  • 1. Data: 2006-07-25 10:06:15
    Temat: urlop
    Od: herakles <h...@b...pl>

    Witam,
    od starego pracodawcy mam w aktach osobowych w świadectwie pracy x dni
    urlopu wypoczynkowego niewykorzystanego.
    Czy mogę wykorzystać ten urlop u nowego pracodawcy, czy nowy pracodawca musi
    mi go udzielić????

  • 2. Data: 2006-07-25 11:01:53
    Temat: Re: urlop
    Od: "Linka" <m...@g...com>

    herakles napisał(a):
> [...]
    > urlopu wypoczynkowego niewykorzystanego.
    > Czy mogę wykorzystać ten urlop u nowego pracodawcy, czy nowy pracodawca musi

    zgodnie z informacjami które posiadam, "stary" pracodawca powinien
    udzielić ci urlopu przed zakończeniem stosunku pracy, lub wypłacić
    ekwiwalent za urlop

    http://www.kadrowe.pl/modules.php?op=modload&name=Ne
    ws&file=article&sid=60

  • 3. Data: 2006-07-25 20:28:32
    Od: "lula" <l...@N...gazeta.pl>

    herakles <h...@b...pl> napisał(a):

> [...]
    > urlopu wypoczynkowego niewykorzystanego.
    > Czy mogę wykorzystać ten urlop u nowego pracodawcy, czy nowy pracodawca musi

    Stary pracodawca ma obowiązek wypłacić Ci ekwiwalent za zaległy urlop. Jeżeli
    chodzi o nowego pracodawcę, to ewentualnie możesz sobie to wynegocjować, że
    wykorzystasz dodatkowo X dni urlopu, ale nie jest to żaden jego obowiązek.

    --
    http://www.poradopedia.pl/ - porady na każdy temat

  • 4. Data: 2006-07-25 20:32:24
    Od: Gostecka <d...@e...pl>

    herakles napisał(a):
> [...]
    > urlopu wypoczynkowego niewykorzystanego.
    > Czy mogę wykorzystać ten urlop u nowego pracodawcy, czy nowy pracodawca musi

    u starego pracowadcy musisz wykorzystac urlop proporcjonalnie do dni
    przepracowanych. Nowy pracodawca musi dac ci reszte urlopu.

  • 5. Data: 2006-07-26 09:02:54
    Od: herakles <h...@b...pl>

    lula wrote:

> [...]
    > Jeżeli chodzi o nowego pracodawcę, to ewentualnie możesz sobie to
    > wynegocjować, że wykorzystasz dodatkowo X dni urlopu, ale nie jest to

    Jest na to jakiś artykuł???

  • 6. Data: 2006-07-26 09:03:13
    Od: herakles <h...@b...pl>

  • 7. Data: 2006-07-26 18:39:54
    Od: Gostecka <d...@e...pl>

    herakles napisał(a):

    > Jest na to jakiś artykuł???
    nie wiem, ja bylam niedawno w takiej sytuacji i taka informacje
    uzyskalam z dzialu kadr