PracaGrupypl.praca.dyskusje › koncern amerykanski

  • 1. Data: 2002-03-26 22:51:00
    Temat: koncern amerykanski
    Od: "Dimka Pawłow" <d...@p...onet.pl>

    Witam!
    Mam pytanie w zwiazku z pewnym ogloszeniem o prace we Wroclawskiej Gazecie
    Wyborczej. Oglasza sie amerykanski koncern oferujac 30 miejsc pracy we
    Wroclawiu. Bezplatne szkolenie, jednoczesnie platna praca. Nie wiem dlaczego
    wyglada mi to podejrzanie. Moze ktos wie cos wiecej na ten temat?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-03-27 10:27:04
    Temat: Re: koncern amerykanski
    Od: "Tomasz Nowak" <t...@g...pl>

    Użytkownik Dimka Pawłow <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a7qtpv$srk$...@n...onet.pl...
> [...]
    dlaczego
    > wyglada mi to podejrzanie. Moze ktos wie cos wiecej na ten temat?

    W jakimś serwisie internetowym na temat pracy doradzano, których ogłoszeń
    nie należy traktować poważnie. Wśród nich było właśnie ten typ: "30 miejsc
    pracy we Wroclawiu"