PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urząd Ochrony Państwa

  • 1. Data: 2002-03-26 20:06:24
    Temat: Urząd Ochrony Państwa
    Od: "Mangha de Luxe" <R...@W...tlen.pl>

    Czy ktos interesowal sie praca w UOP-ie i moglby napisac cos na ten temat?

    --
    mangha

    May your aura grace my presence when the earth breathes
    clean again.

  • 2. Data: 2002-03-27 10:43:36
    Temat: Re: Urząd Ochrony Państwa
    Od: "Piotr Żebrowski" <p...@o...com.pl>

    Użytkownik "Mangha de Luxe" <R...@W...tlen.pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktos interesowal sie praca w UOP-ie i moglby napisac cos na ten temat?

    idziesz do UOP
    wypełniasz kwestionariusz
    jak się spodobasz to zaprosza na rozmowe
    jak ok to psycholog przemagluje
    jak ok test sprawnościowy
    jak ok to wywiad środowiskowy
    jak ok to pracujesz

  • 3. Data: 2002-03-27 20:51:11
    Od: "Sebol" <l...@s...pl>

    Użytkownik "Piotr Żebrowski" <p...@o...com.pl> napisał w wiadomości

    > idziesz do UOP
    > wypełniasz kwestionariusz
    > jak się spodobasz to zaprosza na rozmowe
> [...]

    no tak - ale jak sie ma ze zdrowiem a wlasciwie z kategoria zdrowia. Mam
    kategorie nizsza niz powinienem - wiadomo jak sie kombinuje z wojem :D -
    jako informatyka praca mnie interesuje raczej przed kompem. Z tego co sobie
    przypominam to generalnie do pracy w UOP jest wymagana kat A - tak wiec sie
    zastanawiam na ile "powaznie" podchodza do papierkow. Ktos sie orientuje
    moze?

    --
    l...@s...pl

  • 4. Data: 2002-03-31 19:57:31
    Od: "Przemyslaw Plaskowicki" <p...@p...name>

    "Sebol" <l...@s...pl> napisał(a) wiadomość oznaczoną jako

> [...]
    sie
    > zastanawiam na ile "powaznie" podchodza do papierkow. Ktos sie orientuje

    Ja mam E i z tego co sprawdziłem mnie powinni przyjąć (gdybym pisał podanie)
    . Jest rozporządzenie które to reguluje i co prawda do brygady
    antyterrorystycznej Cię nie przyjmą, to nie ma przeciwskazań -- wszystko
    zależy jakie rozpoznanie kategorii było -- znaczy jaka choroba. Kategorie są
    do służby zasadniczej -- czyli na mięso armatnie czyli bardziej do obsługi
    czołgu, czy łodzi podwodnej a nie na przykład do obsługi komputera, czy
    mikroskopu. Rozporządzenie było do znalezienia w portal.pl, ale po przejęciu
    go przez wp.pl diabli wiedzą gdzie teraz jest...
    Mówiąc inaczej dla służby w UOPie/Policji/SG są inne kategorie niż do woja.

    Pozdrawiam,

    --
    Przemysław 'Pshemekan' Płaskowicki