PracaGrupypl.praca.dyskusje › Bony świąteczne - wszyscy dostali oprócz mnie

  • 1. Data: 2002-03-27 09:27:00
    Temat: Bony świąteczne - wszyscy dostali oprócz mnie
    Od: "Husar Krzysztof" <k...@z...com.pl>

    Witam
    Jestem obecnie zatrudniony na umowe o prace na czas okreslony z tym, że wiem
    juz od pewnego czasu że nie będe miał przedłuzonej umowy i moja kariera w
    tejże firmie skończy się z końcem kwietnia.

    Ostatnio rozdawano bony świąteczne i ja nie dostałem.
    Kiedy poszedłem zapytać kadrowej czemu odpowiedziano mi że dlatego że
    niebede miał przedłużonej umowy.
    Podobno prezes tak zarządził i tu moja prośba co sądzicie o tej sprawie:

    czy powinienem dostac te bony z prawnego punktu widzenia czy też prezes może
    robić co zechce nawet z funduszem socjalnym?

    Chciałbym podkreślić że tak naprawde nie chodzi mi o te kase której nie
    dostałem tylko o prawdę - nie lubie jak ktoś robi ze mnie durnia.

    Za wszelkie komentarze z góry serdeczne dzieki

  • 2. Data: 2002-03-27 09:40:52
    Temat: Re: Bony świąteczne - wszyscy dostali oprócz mnie
    Od: "edward" <e...@w...pl>

    Witam

    Sprawę wykorzystania środków z ZFŚS
    powinien regulować wew.regulamin wykorzystania środków z tzw.Funduszu
    Socjalnego stworzonego na podstawie aktów wyższego rzędu
    u mnie w firmie ja wraz z kadrą kierowniczą decyduję jak i w jakiej
    wysokości mają być bony, impreza integracyjna itd generalna zasada pracownik
    bez względu na rodzaj umowy opracę korzysta z w/w funduszu

    pozdrawiam