PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca za granicą?

  • 1. Data: 2002-03-26 19:22:40
    Temat: praca za granicą?
    Od: "Tomasz Nowak" <t...@g...pl>

    Witam,

    bardzo interesuje mnie podjęcie jakiejś pracy za granicą. I nie musi to być
    Unia Europejska. Może to być nawet Słowacja, Węgry czy Ukraina. Właściwie
    chodzi tylko o jako takie warunki finansowe i bytowe i najlepiej legalnie.
    Może rozsądne byłoby przedstawicielstwo jakiejś polskiej firmy za granicą,
    czy też jakaś zagraniczna firma kooperująca z Polską...

    Niestety nie wiem za bardzo w którym kierunku uderzać. Jeśli ktoś z
    grupowiczów ma jakieś doświadczenia na ten temat to będę bardzo wdzięczny.

    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt!!!

    Tomek

  • 2. Data: 2002-03-27 19:47:48
    Temat: Re: praca za granicą?
    Od: "fotech" <u...@f...onet.pl>

> [...]
    >
    > Niestety nie wiem za bardzo w którym kierunku uderzać. Jeśli ktoś z
    > grupowiczów ma jakieś doświadczenia na ten temat to będę bardzo wdzięczny.

    Sporo róznych jezykow znasz - szkoda, ze nie napisales, z jakiej dziedziny
    jestes specjalista
    Polecam na poczatek przejrzec www.job.rdw.ru

    Wojtek

  • 3. Data: 2002-03-27 21:21:07
    Od: Maciek <j...@p...onet.pl>

    spoko moze sobie poradzi :)

  • 4. Data: 2002-03-28 09:46:58
    Od: "Tomasz Nowak" <t...@g...pl>

    Użytkownik Maciek <j...@p...onet.pl> w wiadomooci do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...
    > spoko moze sobie poradzi :)

    Właściwie

    Obecnie jestem handlowcem w branzy poligraficznej wiec ta robota chyba nie
    wchodzi w gre... A inne, cóz, trudno powiedziec.

  • 5. Data: 2002-03-28 15:04:34
    Od: "fotech" <u...@f...onet.pl>

    > Obecnie jestem handlowcem w branzy poligraficznej wiec ta robota chyba nie
    > wchodzi w gre... A inne, cóz, trudno powiedziec.

    W branzy poligraficznej to masz na dzien dzisiejszy dokladnie 311 ofert
    pracy, przy zalozeniu ze wynagrodzenie ma byc nie mniejsze niz 100 $

    Wojtek