PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak sprawa stoi ?

  • 1. Data: 2002-03-26 19:40:22
    Temat: Jak sprawa stoi ?
    Od: "Maniu" <f...@g...net.pl>

    Witam szanownych grupowiczów

    Mam pewien problemik

    A zatem moje pytanie dotyczy URLOPU WYPOCZYNKOWEGO
    Pracuje od zeszlego roku czyli 2001. W tym roku przysluguje mi 26 dni urlopu
    wypoczynkowego. Moje pytanie brzmi : Czy pracodawca moze mnie zmusic do
    wybrania czesci urlopu gdy ja go akurat nie chce wykorzystac w tym miesiacu
    tylko w innym. Wiem ze te 26 dni musze teoretycznie wykorzstac do konca tego
    roku kalendarzowego. Sekretarka przynosi mi liste urlopow i mowi KIEDY a ja
    jej odp nie w tym czasie tylko kiedy indziej ona mowi NIE ze mousze sie
    wpisac musze? CZY MA PRAWO MNIE ZMUSIC DO TEGO ? MOZE ???
    Po drugie mam jesio jedno male pytanko PRZYKLAD: (W FIRMIE nie ma przez dwa
    dni pradu i pracodawca mi kaze z wlasnego urlopu ktrory mi przysluguje
    wybrac te dwa dni ! MOZE tak ZROBIC czy NIE ?)
    Z jakiej PAKI ! (Moja wina !!! sie pytam) I ciach dwa poszly w .........

    Dzieki za info

    pozdr

    Marcin

    **************************
    GG: 1120248
    ftp://80.48.243.212
    **************************

  • 2. Data: 2002-03-26 20:51:21
    Temat: Re: Jak sprawa stoi ?
    Od: "edward" <e...@w...pl>

    Witam

    zacznę od końca
    2 dni to powinno dojść do porozumienia w kwestii zapłata za postojowe lub
    urlop wypoczynkowy (vide - stocznia szczecińska
    plan urlopu układa się na cały rok i to pracodawca może ale nie musi
    uwzględnić najdogodniejszy termin dla pracownika
    wykorzystać urlop musisz do końca marca następnego roku
    Pamiętaj, że pracujesz dla firmy,a nie w firmie i liczy się dobro firmy -
    nie będzie firmy nie będzie pracy.
    Reasumując urlop otrzymuje sie w terminie najbardziej dogodnym dla firmy.

    Pozdrawiam
    Zyczę zdrowych i Wesołych Swiąt Wielkiejnocy
    edward

  • 3. Data: 2002-03-26 20:56:54
    Od: "Michał Bujnowski" <m...@b...pl>

    Ten problem to nie kwestia tego kto ma rację, ale to czy możesz szybko
    znaleźc sobie inną pracę? Jeśli nie, no cóż ....

    --
    pozdrawiam
    Michał Bujnowski

  • 4. Data: 2002-03-27 09:51:45
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    > A zatem moje pytanie dotyczy URLOPU WYPOCZYNKOWEGO
    > Pracuje od zeszlego roku czyli 2001. W tym roku przysluguje mi 26 dni
    urlopu

    Jeżeli pracujesz od zeszłego roku, to na pewno nie przysługuje Ci 26 dni
    urlopu. Co najwyżej 20 - jeżeli rozpocząłeś pracę w pierwszym kwartale 2001
    i jesteś po studiach.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775