PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca PLIT - spedycja

  • 1. Data: 2006-05-31 19:39:58
    Temat: praca PLIT - spedycja
    Od: "vegeta" <v...@p...fm>

    Witam,

    Niedawno byłem na rozmowie w firmie spedycyjno-transportowej PLIT z Krakowa.
    Charakter stanowiska to praca w Dziale Obsługi Klienta - przyjmowanie i
    realizacja zamówień itp. Rozmowa była dosyć krótka, tak samo jak ogłoszenie
    (jedna linijka bez nazwy firmy nawet), mają też dać odpowiedź w ciągu kilku
    dni, więc od wysłania aplikacji, poprzez rekrutację do zatrudnienia mija
    jakiś tydzień (nadzwyczaj szybko). Mam w związku z tym prośbę czy może ktoś
    się orientuje co to za firma, jak wyglada w niej praca (najlepiej na
    podobnym stanowisku), atmosfera i czy ogólnie jest w porządku żeby się w coś
    nie wpakować?

    Dzięki

  • 2. Data: 2006-06-01 14:48:13
    Temat: Re: praca PLIT - spedycja
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > się orientuje co to za firma, jak wyglada w niej praca (najlepiej na
    > podobnym stanowisku), atmosfera i czy ogólnie jest w porządku żeby się w coś

    PLIT jest znaną, albo bardzo znaną w Krakowie firma spedycyjna i transportowa.
    Szczegolnie kiedys była mocna w miedzynarodowym transporcie cargo lotniczym. Na
    dzien dzisiejszy bez wątpienia jest mnóstwo innych , podobnych lub o lepszej ofercie
    firm w tej branży (na tym etapie mzna powiedziec, że PLIT jest firma małą). Natomiast
    jak znam życie w tej branży celem zatrudnienia będzie motywowanie Cie do wysyłania
    ofert różnycm podmiotom, liczać, że nowy człowiek coś nowego wymyśli. Jesli jest tak
    jak piszesz - ze masz obsługiwać posiadanych, a nie pozyskiwać klientów, to to jest
    ciężka, normalna praca o charakterze biurowym.

    Wojtek