PracaGrupypl.praca.dyskusje › kodeks pracy-praca informatyka-8 g.przy komputerze

  • 11. Data: 2005-01-16 12:29:00
    Temat: Re: kodeks pracy-praca informatyka-8 g.przy komputerze
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    krzysio; <csce6m$e5q$1@nemesis.news.tpi.pl> :

    > Gdyby nie ten _informatol_ to nieuswiadomiona pomoc ksiegowa siedziala
    > by nad _amerykanka_ z liczydlami w rece, a obok niej kilkanascie
    > podobnych i zarabialy by jedna trzecia tego co maja obecnie, a pracowaly
    > by dziesiec razy dluzej co obecnie.

    A gdyby nie Pan Kazio ze sklepu osiedlowego, to i informatol i księgowa
    by z głodu umarli. ;) A gdyby nie Pan Elektryk, to informatol byłby
    zwykłym matołem. Możemy tak dalej - ogólnie zgadzam się z tokiem
    myślenia - jeżeli udowodni się własne znaczenie, to można uzyskać
    wcześniejszą emeryturę. ;)

    Tylko nie pisz, że informatyk szkolił się 5 lat na studiach i że to
    uprawnia go do stwierdzenia, że jego praca jest ważniejsza - i tak ma
    lepiej, bo szkółkę wyższą zaliczą mu do stażu.

    Flyer

  • 12. Data: 2005-01-16 12:45:44
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Sun, 16 Jan 2005 01:53:53 +0100, krzysio <k...@k...chip.pl> napisał:

> [...]
    > by nad _amerykanka_ z liczydlami w rece, a obok niej kilkanascie
    > podobnych i zarabialy by jedna trzecia tego co maja obecnie, a pracowaly

    Nie byloby bezrobocia, nie byloby bezrobocia...:))))!!!!
    Wredny informatyk - be...

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 13. Data: 2005-01-17 01:46:47
    Od: "Jakub N." <p...@p...NOSPAM.pl>

    > czy praca informatyka tj.8 godzin przy komputerze(szkodliwość dla
    oczu,praca w
    > pozycji siedzacej-bóle mieśni i kręgosłupa), jest w Polsce objęta jakimś
    > specjalnymi przepisami?Co ile czasu powinny należeć się przerwy w pracy?

    jest tak: raz na GODZINĘ obowiązkowo 5 minut, ale na cały dzień 8 h to jest
    godzina przerwy
    (tak przynajmniej jest u nas w TP)

  • 14. Data: 2005-01-18 18:14:48
    Od: "ArtuS" <a...@g...pl>

    > jest tak: raz na GODZINĘ obowiązkowo 5 minut, ale na cały dzień 8 h to
    jest
    > godzina przerwy
    > (tak przynajmniej jest u nas w TP)

    8*5=40, a godzina ma chyba 60 minut.....
    Juz wiem skad mam takie dziwne rachunki za telefon ;)

    ArtuS

  • 15. Data: 2005-01-18 18:18:57
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [Nikiel ;-)] - 2005-01-14 22:05:

    > będzie musiał zastosować się do tych wskazówek i albo zapewnić inną
    > pracę przez następne 4 h, albo dać ci wolne.

    Albo zwolnić bo nie potrzebuje pracownika na pół etatu lub w bardziej
    optymistycznym wariancie zmieni angaż na pół etatu a co się z tym wiąże
    troszkę obniży wynagrodzenie. ;)

    --
    : Pozdrawiam, _ [Pe.Ka] Paweł Kruk _ ::
    ::: _ _^_ //\ GG:2091615 peka1972#gazeta.pl //\::

  • 16. Data: 2005-01-19 01:25:47
    Od: "Jakub N." <p...@p...NOSPAM.pl>

    Użytkownik "ArtuS" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > jest
    >
    > 8*5=40, a godzina ma chyba 60 minut.....
    > Juz wiem skad mam takie dziwne rachunki za telefon ;)

    :)
    wiec powiem tak:
    5 minut na godzine to jest OBOWIAZKOWO musi byc ta przerwa choc jedna w
    ciagu godziny
    i musi miec MIN 5 minut :) (tak jest wg BHP)
    ale w sumie przysługuje Godzina na cały dzien na 8 h
    czyli mozna sobie np robic co godzinke 7 minut przerwy ale nie mozna np
    przez 4 godziny siedzeiec bez zadnej przerwy a potem pol godziny od razu bo
    to niezgodnie z bhp. w sumie i tak sie nikt do tego nie stosuje ja wole miec
    3 przerwy po 20 minut wtedy o wiele lepiej odpoczne