PracaGrupypl.praca.dyskusjekodeks pracy-praca informatyka-8 g.przy komputerze › Re: kodeks pracy-praca informatyka-8 g.przy komputerze
    From: "Jakub N." <p...@p...NOSPAM.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: kodeks pracy-praca informatyka-8 g.przy komputerze
    Date: Wed, 19 Jan 2005 02:25:47 +0100

    Użytkownik "ArtuS" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:csjjgf$jjb$1@inews.gazeta.pl...
    > jest
    >
    > 8*5=40, a godzina ma chyba 60 minut.....
    > Juz wiem skad mam takie dziwne rachunki za telefon ;)

    :)
    wiec powiem tak:
    5 minut na godzine to jest OBOWIAZKOWO musi byc ta przerwa choc jedna w
    ciagu godziny
    i musi miec MIN 5 minut :) (tak jest wg BHP)
    ale w sumie przysługuje Godzina na cały dzien na 8 h
    czyli mozna sobie np robic co godzinke 7 minut przerwy ale nie mozna np
    przez 4 godziny siedzeiec bez zadnej przerwy a potem pol godziny od razu bo
    to niezgodnie z bhp. w sumie i tak sie nikt do tego nie stosuje ja wole miec
    3 przerwy po 20 minut wtedy o wiele lepiej odpoczne