PracaGrupypl.praca.dyskusjekiedy wręcza się wypowiedzenie z pracy?? › Re: kiedy wręcza się wypowiedzenie z pracy??
    From: Roman Kubik <r...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: kiedy wręcza się wypowiedzenie z pracy??
    Date: 31 Mar 2003 17:47:27 GMT
    Sender: Roman Kubik <r...@f...sb.gov.pl>

    > jak w temacie, chodzi mi konkretnie kiedy pracodawca może wręczyć mi
    > wypowiedzenie z pracy (chodzi mi o to czy może wręczyć np. w środku
    > tygodnia) mam tylko miesiąc wypowiedzenia a moja firma chyba niedługo mi to
    > ogłosi.
    > z góry dziękuje za odpowiedź

    wreczyc mozna kiedy tylko sie chce, o ile pracownik jest dostepny.
    (tzn. nie jest na urlopie, chorobie itp.)
    nawet 2.04 w srode okolo godziny 13:32.
    choc w wypadku wypowiedzenia miesiecznego wreczenie 2.04 w srode jest
    rownoznaczne z wreczeniem 30.04 (tez w srode),
    poniewaz miesieczne wypowiedzenie umowy biegnie od pierwszego nastepujacego
    po dacie wreczenia.

    z tego powodu zwykle wypowiedzenia wrecza sie ostatniego roboczego dnia
    miesiaca lub w wypadku wypowiedzen krotszych niz miesieczne w ostatni roboczy
    dzien tygodnia (bo biegna od poniedzialku). Niektorzy pracodawcy wierza,
    ze pracownik nie przeczowa ze go wyleja i pracuje superwydajnie do ostatniej
    minuty przed wreczeniem wypowiedzenia (bo przeciez wywala sie glownie tych
    wydajnych i przejetych praca ;-) - byc moze w Twojej sytuacji jest inaczej,
    nie bierz tego za bardzo do siebie)

    pozdrawiam

    romekk