PracaGrupypl.praca.dyskusjekfstudio/wawa - co to za firma? › Re: kfstudio/wawa - co to za firma?
    From: c...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: kfstudio/wawa - co to za firma?
    Date: 20 Dec 2002 18:11:49 +0100

    > Popatrz Pani Kowalska jaki zbieg okolicznosci - tutaj jeden niezadowolony a na
    > pl.praca.oferowana akuratnie oferta.
    >
    > Na stronie http://www.gazeta.pl w bazie ogloszen drobnych (wszystkich bez
    > ograniczenia czasowego) - zadnego kf studio (kf - kilka ale nie te; kfstudio -
    0);

    > W google na grupach dyskusyjnych pl.praca.* - nic tylko dzisiejsze;
    >
    > Na ich stronie (http://www.kfstudio.com.pl/rekomendacje.html) u dolu  nowiuski
    > napis "KF Studio - copyright 2002";
    >
    > To jakis nowy sposob promocji firm?
    >
    > Flyer

    Nie wiem, o co Ci chodzi... Sugerowanie "uwazajcie na te firme" ma byc forma
    promocji? ciekawe...

    Co do Wyborczej "Gazeta Praca" mialem na mysli jej wersje gazetowa. O ile wiem -
    nie wszystkie ogloszenia papierowe ukazuja sie na www. Mam w domu jej ostatnie
    numery od 2000 r. i ostatnio mialem czas aby to odkurzyc i przegladac. Wiec
    jesli co kilka tygodni pojawia sie ogloszenie od firmy, ze szuka osoby na dane
    stanowisko (w tym przpadku grafika) to dla mnie jest to mocno podejrzane.
    Ogloszenie tej firmy (konkretnie KF studio) ukazalo sie rowniez w dzisiejszych
    niusach pl.praca.oferowana. Nie mam nic wspolnego z ta firma poza tym, ze
    kiedys wyslalem im cwoje cv, ale widocznie jestem cienki bolek..

    A teraz mam ich gleboko w d... Od 1 stycznia zaczynam prace :) nie dosc ze
    spoko platna to jeszcze bardzo interesujaca.

    pzdr i zycze wesolych swiat

    corgan