PracaGrupypl.praca.dyskusje › kariera informatyka

  • 11. Data: 2002-09-23 20:04:21
    Temat: Re: kariera informatyka
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > Wlasnie juz z kumplem smialismy sie z tego ogloszenia.
    > Nie dosc ze trzeba byc mlodym, znac sie na rzeczy, miec wysokie IQ,
    > miec mily glos,
    > to do tego jeszcze trzeba byc pieknym (foto do CV wskazane) zeby miec
    > posade oraclowca.
    > W dupach im sie poprzewracalo.
    > A robote i tak dostanie rodzina jakiejs szychy.

    A nie podpadło Wam że - plissken pisał posty tu na grupie, a na oferowanej
    zamieszcza ogłoszenie ? Niezły kant, trzeba mieć fantazję, emaile z CV będą
    do niego spływać, naiwni co niektórzy uwierzą i wyślą. To jednym słowem
    lipa, tyle że nieźle skalkulowana !!! Jak widzę że znawca Oracle do 28 lat
    to mnie skręca, ha ...plissken może po szkole bez matury ???

    Pozdrawiam
    Wrangler

  • 12. Data: 2002-09-23 20:07:43
    Od: "Jarek Krochmalski" <j...@r...wp.pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@n...impakt.pl> napisał w wiadomości
    > Czy taką właśnie kariere oferujesz w związku z dzisiejszym ogłoszeniem na
    > pl.praca.oferowana: news:amn8dn$65d$1@news.onet.pl ???
    > Ciekaw jestem jak z Twoją wiarygodnością i kogo reprezentujesz.

    ROTFL, no to kolega p...@p...fm z adax.krosno.pl skompromitowal sie:)

    pozdrawiam,
    jotka

  • 13. Data: 2002-09-24 02:06:13
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    g...@p...onet.pl writes:

    > Jakie sa przykladowe sciezki kariery informatyka programisty?
    > np.
    > programista stazysta, mlodszy programista, starszy programista, ... dalej nie
    > wiem.
    >
    > jak to jest??

    podejrzewam, ze zalezy bardzo duzo od tego, co to za firma.

    w tej, w ktorej ja pracuje, drogi moga byc rozne:
    - staff eng->senior staff eng->program manager->director of software
    eng.

    etc. droga ta generalnie idzie w kierunku przesuwania sie z bycia
    programista jako takim do zarzadzania roznymi projektami, innymi
    programistami, dzialem, etc.
    oczywiscie po drodze pewnie musialbys zrobic jakies kursy managerskie
    i inne takie.

    druga droga to bycie bardziej zaawansowanym w sztuce
    programowania/projektowania, a trzymanie sie z dala od zarzadzania:
    - staff eng->chief architect->chief stientist etc.

    bedziesz wtedy bardziej robil za konsultanta/doradce i twoja praca
    bardziej bedzie polegala nie na pisaniu kodu a na bieganiu po roznych
    spotkaniach, przekonywaniu wierchuszki firmy i klientow do takich a
    nie innych rozwiazan etc.

    generalnie programisci, tacy co to pisza setki linii kodu dziennie
    i ciagle sa aktywni w swojej dzialce, to wyjatek. im robia sie starsi
    tym bardziej odplywaja od programowania bo po prostu nie wytrzymuja
    konkurencji z mlodszymi. ci, ktorzy w wieku 50 lat nadal sa bardzo
    dobrymi programistami to sa raczej wyjatki.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 14. Data: 2002-10-05 13:45:48
    Od: "Mirosław Choromański" <t...@m...ae.wroc.pl>

    Użytkownik "Kudlaty" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Może być też:
    >
    > szeregowy programista
    > starszy szeregowy programista
    > kapral programista

    Po kapralu jest plutonowy, więc raczej

    plutonowy programista i aż do marszałka :)

    Pozdrawiam
    Mirek

  • 15. Data: 2002-10-07 18:15:19
    Od: "Kudlaty" <k...@t...pl>

    > Po kapralu jest plutonowy, więc raczej
    >
    > plutonowy programista i aż do marszałka :)

    Sprawdź sobie dokładnie nowe stopnie w naszej armii :)