PracaGrupypl.praca.dyskusje › kariera informatyka

  • 1. Data: 2002-09-23 08:17:11
    Temat: kariera informatyka
    Od: g...@p...onet.pl

    Witajcie

    Jakie sa przykladowe sciezki kariery informatyka programisty?
    np.
    programista stazysta, mlodszy programista, starszy programista, ... dalej nie
    wiem.

    jak to jest??

  • 2. Data: 2002-09-23 09:04:44
    Temat: Re: kariera informatyka
    Od: Piotr Neil Gawronski <pg@wronApoczt@.fm.inv@lid>

    g...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > np.
    > programista stazysta, mlodszy programista, starszy programista, ... dalej nie

    emerytowany programista.

    Gawron
    Replace @-a and A-@. Remove invalid.

  • 3. Data: 2002-09-23 09:23:21
    Od: "Shane McGowan" <m...@h...com>

    <g...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > np.
    > programista stazysta, mlodszy programista, starszy programista, ... dalej

    ... bezrobotny programista.

    --
    Shane

  • 4. Data: 2002-09-23 10:03:33
    Od: "ciukes" <c...@p...fm>

> [...]
    > np.
    > programista stazysta, mlodszy programista, starszy programista, ... dalej

    ... "programista" PHP :)

    Ciukes

  • 5. Data: 2002-09-23 11:44:48
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    g...@p...onet.pl wrote:

    > np.
    > programista stazysta, mlodszy programista, starszy programista, ... dalej nie
    > wiem.

    > jak to jest??

    Dalej albo masz kierunek bardziej na zarządzanie (czyli projekty
    informatyczne), albo na wiedzę, czyli konsultacje, ekspertyzy etc.
    --
    ___________ (R)

  • 6. Data: 2002-09-23 13:29:44
    Od: "Kudlaty" <k...@t...pl>

    Może być też:

    szeregowy programista
    starszy szeregowy programista
    kapral programista
    starszy kapral programista
    .
    .
    .
    itd.:))))))))

    A tak na poważnie to chyba nie ma takich cudów. Tylko wewnętzrnie w firmach
    mogą się tak nazywać

    Pozdrowienia
    Kudlaty

  • 7. Data: 2002-09-23 14:33:46
    Od: "TK" <p...@p...fm>

    Jak dla mnie to jest pierwsze i ostatnie stadium tej kariery czyli :
    zcharowany, wyzyskiwany, ze zwalonymi nerwami bezrobotny programista.

  • 8. Data: 2002-09-23 17:33:28
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > Jak dla mnie to jest pierwsze i ostatnie stadium tej kariery czyli :
    > zcharowany, wyzyskiwany, ze zwalonymi nerwami bezrobotny programista.

    tu się całkowicie zgadzam !!!

    Wrangler

  • 9. Data: 2002-09-23 18:29:58
    Od: "Tomek" <t...@n...impakt.pl>

    Użytkownik "TK" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Jak dla mnie to jest pierwsze i ostatnie stadium tej kariery czyli :
    > zcharowany, wyzyskiwany, ze zwalonymi nerwami bezrobotny programista.

    Czy taką właśnie kariere oferujesz w związku z dzisiejszym ogłoszeniem na
    pl.praca.oferowana: news:amn8dn$65d$1@news.onet.pl ???
    Ciekaw jestem jak z Twoją wiarygodnością i kogo reprezentujesz.

    Pozdrawiam.

    --
    Tomasz Krawczyk

  • 10. Data: 2002-09-23 18:37:06
    Od: "HuRa" <r...@p...gliwice.pl>

    > Czy taką właśnie kariere oferujesz w związku z dzisiejszym ogłoszeniem na
    > pl.praca.oferowana: news:amn8dn$65d$1@news.onet.pl ???
    > Ciekaw jestem jak z Twoją wiarygodnością i kogo reprezentujesz.

    Wlasnie juz z kumplem smialismy sie z tego ogloszenia.
    Nie dosc ze trzeba byc mlodym, znac sie na rzeczy, miec wysokie IQ,
    miec mily glos,
    to do tego jeszcze trzeba byc pieknym (foto do CV wskazane) zeby miec
    posade oraclowca.
    W dupach im sie poprzewracalo.
    A robote i tak dostanie rodzina jakiejs szychy.