PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kto zna poważne Biura Head Hunters

  • 1. Data: 2002-09-23 07:29:35
    Temat: Kto zna poważne Biura Head Hunters
    Od: "Krzysztof" <k...@p...com>

    Proszę o pomoc, wszystkich którzy znają poważne biura Head Hunters.
    Oczywiście nie chodzi mi o serwisy internetowe : www.jobs.pl, praca.onet.pl
    itp.

    Z góry dziękuję wszystkim za pomoc !

    Devilek

  • 2. Data: 2002-09-23 08:49:44
    Temat: Re: Kto zna poważne Biura Head Hunters
    Od: "Jacek" <g...@p...onet.pl>

    > Proszę o pomoc, wszystkich którzy znają poważne biura Head Hunters.
    > Oczywiście nie chodzi mi o serwisy internetowe : www.jobs.pl,
    praca.onet.pl
    > itp.

    obawiam sie, ze te ktore znam sa same niepowazne.... np. Bigram :)

  • 3. Data: 2002-09-23 15:11:22
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    Krzysztof <k...@p...com> wrote:
    > Proszę o pomoc, wszystkich którzy znają poważne biura Head Hunters.
    > Oczywiście nie chodzi mi o serwisy internetowe : www.jobs.pl, praca.onet.pl
    > itp.

    Powazne Biura HH znajduja Ciebie, nigdy odwrotnie ;-).
    tzn. z jakims sensownym skutkiem...

    pozdrawiam

    romekk

    --
    http://naked.one.pl/~romek

  • 4. Data: 2002-09-23 17:59:43
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > Powazne Biura HH znajduja Ciebie, nigdy odwrotnie ;-).
    > tzn. z jakims sensownym skutkiem...

    Tak to prawda, ale chyba przedmówcy chodziło o doradztwa personalne typu
    Bigram, TopJobs, HRK itp... może się mylę !!!
    Ja poważnych doradztw nie znam, sami partacze albo są zasypywani stertą CV
    albo mają wszystkich w 4 literach .... brak słów !!!

    Pozdrawiam
    Wrangler