PracaGrupypl.praca.dyskusje › juz po pracy

  • 1. Data: 2002-03-05 19:12:33
    Temat: juz po pracy
    Od: "Marek" <d...@w...pl>

    wlasnie mnie zwolnili, pracowalem w tej firmie 5 miesiecy - w tym 3 na
    czarno.dostaje pierdolca (przepraszam ale musialem to napisac).
    czy zycie ma wogole sens?

  • 2. Data: 2002-03-05 20:57:31
    Temat: Re: juz po pracy
    Od: Freeman <c...@e...pl>

    TRANSMISZYN START
    Juzer: Marek [d...@w...pl]
    Mesydż AjDi: <a63691$7hu$1@news.tpi.pl>
    Mezydżys body kłuełtejszyns:

    >czy zycie ma wogole sens?

    Ma... szczególnie jeśli jest to "sens życia" wg. Monty Pythona.

    A na poważnie... przeczytaj punkt pierwszy z postu "SZUKANIE PRACY!!!"
    _______________________________
    Pozdrawiam serdecznie, Freeman.
    GG1488763 v.4.8.8 / NNR 2.5 PL

  • 3. Data: 2002-03-06 11:53:50
    Od: "Jakub Zysnarski" <j...@p...onet.pl>

    "Marek" <d...@w...pl> wrote in message news:a63691$7hu$1@news.tpi.pl...
    > wlasnie mnie zwolnili, pracowalem w tej firmie 5 miesiecy - w tym 3 na
    > czarno.dostaje pierdolca (przepraszam ale musialem to napisac).
    > czy zycie ma wogole sens?

    Mnie kiedys zwolnili po trzech... Za bardzo się nudziłem

  • 4. Data: 2002-03-06 14:19:11
    Od: misman <m...@r...pl.niespam>

    Marek wrote:

    > wlasnie mnie zwolnili, pracowalem w tej firmie 5 miesiecy - w tym 3 na
    > czarno.dostaje pierdolca (przepraszam ale musialem to napisac).
    > czy zycie ma wogole sens?

    Oczywisc ie, ze ma. Ale to sie zaczyna dostrzegac wlasnie nie majac pracy.
    Mozna pojsc na plaze, do lasu, zajac sie intensywniej sportem, troche
    szukac pracy, pokombinowac fuchy na czarno zeby nie umrzec z glodu... Ja
    tam okres bezrobocia calkiem milo wspominam :o] Fakt, ze z forsa krucho,
    ale wtedy nagle widzi sie ile z zycia sie traci, siedzac w pracy od rana do
    wieczora... :o]

    --
    Pozdrawia m.