PracaGrupypl.praca.dyskusje › NORWEGIA

  • 1. Data: 2002-03-05 13:42:26
    Temat: NORWEGIA
    Od: Freeman <c...@e...pl>

    Witam.
    Poszukuję kontaktów odnośnie pracy w Norwegii (dowolne zajęcie). Cenne
    będą tez informacje na temat warunków mieszkaniowych w tym jakże
    pięknym kraju ;)... (ceny, waruny, inne takie).

    Jak trochę NTG to sory.
    _______________________________
    Pozdrawiam serdecznie, Freeman.
    GG1488763 v.4.8.8 / NNR 2.5 PL

  • 2. Data: 2002-03-06 12:29:10
    Temat: Re: NORWEGIA
    Od: "Viking" <v...@n...alcanet>

    Byłem tam . Jak chcesz sie czegoś odemnie dowidzieć to skontaktuj sie przez
    GG (wieczorem) .
    Dodam , że na poszukiwania legalnej roboty jest już troszke za późno .

    --
    Wojtek GG2388608

  • 3. Data: 2002-03-06 21:48:54
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak)

    On Tue, 05 Mar 2002 13:42:26 GMT, Freeman <c...@e...pl> wrote:

> [...]
    >będą tez informacje na temat warunków mieszkaniowych w tym jakże
    >pięknym kraju ;)... (ceny, waruny, inne takie).

    Poczytaj w najnowszym Newsweek'u. Jest artykul o pracy w Norwegii.
    Mozesz np. zostac pielegniarka :-)

    PGR