PracaGrupypl.praca.dyskusjejuz po pracy › Re: juz po pracy
    From: misman <m...@r...pl.niespam>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: juz po pracy
    Date: Wed, 06 Mar 2002 15:19:11 +0100

    Marek wrote:

    > wlasnie mnie zwolnili, pracowalem w tej firmie 5 miesiecy - w tym 3 na
    > czarno.dostaje pierdolca (przepraszam ale musialem to napisac).
    > czy zycie ma wogole sens?

    Oczywisc ie, ze ma. Ale to sie zaczyna dostrzegac wlasnie nie majac pracy.
    Mozna pojsc na plaze, do lasu, zajac sie intensywniej sportem, troche
    szukac pracy, pokombinowac fuchy na czarno zeby nie umrzec z glodu... Ja
    tam okres bezrobocia calkiem milo wspominam :o] Fakt, ze z forsa krucho,
    ale wtedy nagle widzi sie ile z zycia sie traci, siedzac w pracy od rana do
    wieczora... :o]

    --
    Pozdrawia m.