PracaGrupypl.praca.dyskusje › Książka za DARMO

  • 1. Data: 2002-03-05 10:15:26
    Temat: Książka za DARMO
    Od: "www.vidi.biz.pl" <N...@w...pl>

    Jeśli jeszcze nie ściagnąłeś książki Pani Wandy Łoskot (DARMOWA)
    to zapraszamy

    http://www.vidi.biz.pl/cos_dla_ciebie.html

    polecamy również
    http://www.vidi.biz.pl/bezplatne_szkolenia.html

    Zespół Vidi

  • 2. Data: 2002-03-05 11:30:56
    Temat: Re: Książka za DARMO
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "www.vidi.biz.pl" <N...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jeśli jeszcze nie ściagnąłeś książki Pani Wandy Łoskot (DARMOWA)
> [...]
    No i pogratulowac - ale nie za duzo z ta ksiazka??
    Widze to juz piaty raz. Moze wstaw na sygnaturke?

    --
    p...@o...kosciol.com.pl
    Prawdziwy programista wiesza sie

  • 3. Data: 2002-03-05 17:18:46
    Od: "www.vidi.biz.pl" <N...@w...pl>

    Dziekuję za dobry pomysł i komentarz.
    Dla usprawiedliwienia dodam iż informacja max 3 raz na tej grupie, nigdy
    częściej niż raz na miesiąc.

    Pozdrawia Zespół Vidi
    www.vidi.biz.pl

    p.s a co powiesz o książce?

  • 4. Data: 2002-03-05 21:55:44
    Od: Robert Drozd <r...@y...iq.pl>

    Stało się to Tue, 5 Mar 2002 18:18:46 +0100, gdy "www.vidi.biz.pl"
    <N...@w...pl> napisał:

    >Dziekuję za dobry pomysł i komentarz.
    >Dla usprawiedliwienia dodam iż informacja max 3 raz na tej grupie, nigdy
    >częściej niż raz na miesiąc.

    Mam pytanie. A czy Pani Wanda Łoskot wie o waszych spamach na grupy
    dyskusyjne? Wiem, że pozwala tę książkę rozpowszechniać do woli, ale
    chyba nie w taki sposób?

    >p.s a co powiesz o książce?

    Bardzo dobra, choć pisana mocno uproszczonym językiem, dla
    Polako-Amerykanów.

    Acha. I ściągnąć ją można ze strony pani Łoskot:
    http://akademiasukcesu.com/ bez korzystania z jakiś dziwnych
    pośredników, którzy widocznie nie mają nic więcej do zaoferowania.

    Pozdrawiam,
    Robert

  • 5. Data: 2002-03-06 07:44:08
    Od: "www.vidi.biz.pl" <N...@w...pl>

> [...]
    > http://akademiasukcesu.com/ bez korzystania z jakiś dziwnych
    > pośredników, którzy widocznie nie mają nic więcej do zaoferowania.

    Tylko że server jest w Stanach Szanowny kolego a nasz w Polsce. Dla
    modemowców to istotna różnica.
    A poza tym ogromnie ciekawi mnie sytuacja osób, które uciekają sie w necie
    do komentarzy w podobnym stylu.
    Czyżby nie mieli nic więcej do powiedzenia.
    Uważam, że ta ksiązka może wielu osobom pomóc, stąd rózni się moja ocena z
    Twoją czy to spam czy nie.

    Tak to już w tej naszej Polsce jest zrób komuś dobrze to wyleją na ciebie
    kubeł pomyji.

    Pozdrawiam i zachęcam do optymistycznego patrzenia na świat a nie szukania
    po sieci komu by tu dołożyć.
    Quba

  • 6. Data: 2002-03-06 19:10:42
    Od: Robert Drozd <r...@y...iq.pl>

    Stało się to Wed, 6 Mar 2002 08:44:08 +0100, gdy "www.vidi.biz.pl"
    <N...@w...pl> napisał:

    >Tylko że server jest w Stanach Szanowny kolego a nasz w Polsce. Dla
    >modemowców to istotna różnica.

    Ja Drogi Kolego sam mam modem i strona ładuje się całkiem przyzwoicie.

> [...]
    >Czyżby nie mieli nic więcej do powiedzenia.
    >Uważam, że ta ksiązka może wielu osobom pomóc, stąd rózni się moja ocena z

    Spamem jest takze wysylanie tego samego wiele razy, nawet jesli jest to
    raz na miesiac.

    Widze ze co jakis czas odzywasz sie na grupie takze w kwestiach
    merytorycznych. Informacje o propozycji mozesz wiec dac do sygnaturki i
    to wystarczy, aby dotarla ona do wszystkich czytajacych grupe.

    >Tak to już w tej naszej Polsce jest zrób komuś dobrze to wyleją na ciebie
    >kubeł pomyji.

    Tyle, ze gdyby wszyscy chcieli na tę grupę wysłać swoją propozycje
    'zrobienia komuś dobrze', to mielibyśmy jeden wielki śmietnik, a nie
    dyskusje o pracy.

    Pozdrawiam,
    Robert