PracaGrupypl.praca.dyskusjejuz mi rece opadaja... › juz mi rece opadaja...
    From: "Bartek Mika" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: juz mi rece opadaja...
    Date: Wed, 11 Jun 2003 13:33:51 +0200

    Oczywiscie wszystko dotyczy sie pracy, ktorej znalezc nie moge...Na razie
    minelo ponad 2 miesiace odkad szukam i nic. Bylo kilka rozmow ale nic poza
    tym. Nie dojsc ze mieszkam w 50tys.miescie to staram sie znalezc prace w
    Warszawie to jeszcze nie moge...
    Kiedy w koncu bede pracowal? Kurcze umiem robic wiele rzeczy na komputerze,
    sam sie tego ucze, ciagle probuje czegos nowego...

    Poczekam jeszcze...Ale moze ktos szuka grafika, informatyka, fotografa....?

    Pozdrawiam

    Bartek
    www.bartmika.com

    ps. CV wysle zainteresowanym:)