PracaGrupypl.praca.dyskusje › jesli pracodawca nie placi ?

  • 1. Data: 2008-08-22 06:53:45
    Temat: jesli pracodawca nie placi ?
    Od: "mic" <r...@p...onet.pl>

    Co zrobic jesli pracodawca juz drugi miesiac nie placi pensji i takie
    spoznienia sie powtarzaja, musze mu o tym przypominac.
    Ostatnio nawet nie odbiera ode mnie telefonow. Czy moge ( po wyslaniu listem
    poleconym Wezwania do zaplaty i 2tyg odczekaniu na odpowiedz) sprzedac czesc
    sprzetu (laptop, urzadzenia elektroniczne) ktory dostalem jako narzedzia
    pracy w celu uzyskania naleznych pieniedzy zgodnie z umowa o prace ?

    michal

  • 2. Data: 2008-08-22 07:53:04
    Temat: Re: jesli pracodawca nie placi ?
    Od: d...@g...com

    On 22 Sie, 08:53, "mic" <r...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > sprzetu (laptop, urzadzenia elektroniczne) ktory dostalem jako narzedzia
    > pracy w celu uzyskania naleznych pieniedzy zgodnie z umowa o prace ?

    Taak, a kierowcy TIR sprzedadza swoje auta, operatorzy CNC rozbiorą i
    sprzedadza obrabiarki CNC, kierowcy MPK autobusy opchna na
    motoAllegro, a handlowcy auta służbowe na motoAllegro. Powiedz, że
    żartowałeś przecież żaden poważny pracowdawca w takich warunkach nie
    mogłby kogokolwiek zatrudnić i powierzyć mu mienie warte czasem
    miliony.
    A 2tyg oczekiwania to nie tak dużo. Naprawde jedyne to możesz złożyć
    wymowienie z winy pracodawcy (cieżkie niedopełnienie swoich
    obowiązków) a sprzęt odesłac kurierem z potwierdzeniem odbioru plus
    obciążenie byłego pracowadwcy kosztami.

    Dyzio

  • 3. Data: 2008-08-22 10:18:12
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Fri, 22 Aug 2008 08:53:45 +0200, "mic" <r...@p...onet.pl> wrote:

    >Co zrobic jesli pracodawca juz drugi miesiac nie placi pensji i takie
    >spoznienia sie powtarzaja, musze mu o tym przypominac.

    Zwolnić go. Znaczy, rozwiązanie umowy z winy pracodawcy.

    Wątpię. Od tego są komornicy.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 4. Data: 2008-08-22 11:15:58
    Od: "mic" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mic" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jako narzedzia pracy w celu uzyskania naleznych pieniedzy zgodnie z umowa

    Dzieki za odpowiedzi. Bylem w inspektoriacie pracy, powiedzieli mi to samo
    co Wy.
    No i ze taka forma rozwiazania umowy (z winy pracodawcy) bez wypowiedzenia
    jest natychmiastowa.
    Jak sie nie dogadamy to pewnie skorzystam.

    pozdrawiam

    michal

  • 5. Data: 2008-09-09 06:02:10
    Od: Maugorzata <g...@n...wp.pl>

    mic pisze:
> [...]
    > sprzedac czesc sprzetu (laptop, urzadzenia elektroniczne) ktory dostalem
    > jako narzedzia pracy w celu uzyskania naleznych pieniedzy zgodnie z

    jak nie płaci to odpowiednio trzeba sie starać:
    gazetka, buła z kiełbasą, herbatka
    poza tym brak czasu, skleroza, załatwienia, L4 itp