PracaGrupypl.praca.dyskusje › Potrzebny wzór referencji

  • 1. Data: 2004-01-28 14:04:06
    Temat: Potrzebny wzór referencji
    Od: "Joanna K." <k...@w...pl>

    Witam wszystkich serdecznie. Może ktoś z was posiada jakiś fajny wzór
    referencji od pracodawcy, bo muszę coś takiego stworzyć i wena jakaś nie ta
    :)
    Z góry dziękuję :)
    Joanna

  • 2. Data: 2004-01-29 11:35:39
    Temat: Re: Potrzebny wzór referencji
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik Joanna K. napisał:
    > Witam wszystkich serdecznie. Może ktoś z was posiada jakiś fajny wzór
    > referencji od pracodawcy, bo muszę coś takiego stworzyć i wena jakaś nie ta
> [...]
    zobacz na www.kch.xu.pl

    tam zamiescilem swoje (strona niewykonczona jeszcze, jakby, co)
    pzdr
    Krzysztof

  • 3. Data: 2004-01-29 19:58:42
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Joanna K." <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam wszystkich serdecznie. Może ktoś z was posiada jakiś fajny wzór
    > referencji od pracodawcy, bo muszę coś takiego stworzyć i wena jakaś nie
    ta

    Ja bym sie nie przejmowal - jest dobry zwyczaj, ze referencje pisze osoba,
    ktora jej potrzebuje. Pracodawca sklada tylko podpis i przybija pieczatki...

    No chyba ze jestes wlasnie w tej sytuacji - wtedy nie patrz na wzory, bo nic
    nie przyciaga lepiej uwagi, niz kwit posiadajacy indywidualny charakter.

    szomiz
    --
    Kto pyta nie bladzi?
    Kto pyta ten bladzi z innymi!