PracaGrupypl.praca.dyskusje › Egipt ?

  • 1. Data: 2004-01-28 12:46:47
    Temat: Egipt ?
    Od: "Adam" <f...@f...onet.pl>

    Jaka jest sytuacja na rynku pracy w tym kraju? Jakie sa srednie zarobki w $
    ? Co moze robic tam Polak?
    Adam

  • 2. Data: 2004-01-28 12:52:56
    Temat: Re: Egipt ?
    Od: "Luccc" <l...@e...pl>

    Polak może karmić wielbłądy.
    I to nie każdy.
    Tylko ci z wyższym wykształceniem

  • 3. Data: 2004-01-28 12:57:40
    Od: "aragorn" <d...@t...pl>

    Użytkownik "Luccc" <l...@e...pl> napisał w wiadomości

    > Polak może karmić wielbłądy.
    > I to nie każdy.
    > Tylko ci z wyższym wykształceniem
    >
    >No jeszcze przydałoby się kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku
    jęz.angielski, niemiecki, francuski mile widziany rosyjski. Własny samochód,
    komórka no i dyspozycyjność najlepiej 25h/24.

    GG 2373147

  • 4. Data: 2004-01-28 13:06:30
    Od: "Joanna Kostrom" <j...@i...pl>

    > ? Co moze robic tam Polak?
    > Adam

    Przede wszystkim może wypoczywać i zwiedzać.
    :-)

  • 5. Data: 2004-01-28 13:20:28
    Od: "Adam" <f...@f...onet.pl>

    > Jaka jest sytuacja na rynku pracy w tym kraju? Jakie sa srednie zarobki w
    $
    Dobra, dobra, rezygnuje z glupiego 3 pytania. Ale moze ktos napisze na dwa
    pierwsze ???

  • 6. Data: 2004-01-28 13:22:37
    Od: "Marcin Ozdzinski" <m...@W...simplusnet.pl>

    > Jaka jest sytuacja na rynku pracy w tym kraju? Jakie sa srednie zarobki w
    $
    > ? Co moze robic tam Polak?
    > Adam
    Parę znajomych osób pracuje tam jako instruktorzy nurkowania.
    Od razu dodam że półlegalnie.

  • 7. Data: 2004-01-28 17:48:16
    Od: "tomry" <t...@w...pl>

    Ile moga zarobic cudzoziemcy to nie wiem
    Moge Ci powiedziec jak zarabiaja Egipcjanie:
    Srednio 20 USD miesiecznie
    Bezrobocie - 20 %
    Mam takie info od mojego kolegi Egipcjanina, ktory przyjechal do Polski bo u
    nas jest "latwo" o prace ;))))
    pzdr
    tomry

  • 8. Data: 2004-01-28 22:24:25
    Od: "patek777" <p...@p...onet.pl>

    Musialaby to byc praca zwiazana z turystka.
    Spotkalem tam kilka Europejek w sklepikach sprzedajacych bizuterie.
    (domyslam sie ze to byly zony Arabów).

    Srednio zarabiaja tam okolo 60- 100 $ na miesiac.

    Sam mysle o jakiejs pracy w Egipcie na okres zimowy.

    Patek

  • 9. Data: 2004-01-29 00:38:01
    Od: "amir" <a...@h...com>

    wazne dodac ze zycie jest dosc tanie za 20 $ pozyjesz no ale ... jesli sie
    nie myle to wynajem mieszkania bedzie super drogo z 120$ no to musialbys
    zarabiac z 150$ sproboj dorwac rezydenta turystycznego moze ci pomoze .... a
    ha ... ile masz lat ?? facet czy Kobietka ?? czego umiesz robic???
    mechanicy polacy sa mile widziani ..aha .. sproboj sie dowiedziec czy sa
    jakies polskie firmy i wysli im list albo zadzwon do szefa ... jesli firme
    prowadzi wyznawca Judajzmu to musisz tez byc taki ... sorry ale taka jest
    prawda tam ... moze nie tylko tam tego nie wiem ... zebym nie zostal
    oskarzony o jakies tam antiblabal to nie jestem ;)

    pozdrawiam serdecznie