PracaGrupypl.praca.dyskusje › jaka stawka za prace grafika w sitodruku?

  • 1. Data: 2006-09-07 10:04:27
    Temat: jaka stawka za prace grafika w sitodruku?
    Od: "Rafał" <s...@o...pl>

    Witam
    Mam pytanie: jakie są stawki dla grafików, pracujacych dla sitodruku?
    Chodzi o obrysowywanie wzorów (uprzednio zeskanowanych) i dzielenie ich na
    poszczególne kolory.

    Z góry dziekuje za wszelkie informacje

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 2. Data: 2006-09-07 10:26:03
    Temat: Re: jaka stawka za prace grafika w sitodruku?
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Rafał porozsypywal nastepujace haczki:
    > Mam pytanie: jakie są stawki dla grafików, pracujacych dla sitodruku?
    > Chodzi o obrysowywanie wzorów (uprzednio zeskanowanych) i dzielenie ich na
    > poszczególne kolory.
    1/10 ceny samochodu minus 25% za niekorzystanie z archiwum...
    Lokalizacja, konkurencja, doswiadczenie...
    --
    badzio

  • 3. Data: 2006-09-07 10:48:30
    Od: "Rafał" <s...@o...pl>

    > 1/10 ceny samochodu minus 25% za niekorzystanie z archiwum...

    Bardzo śmieszne

    > Lokalizacja, konkurencja, doswiadczenie...

    Jeżeli chodzi o lokalizacje to interesuje mnie np: Warszawa, Łódź, Wrocław.
    Jeżeli chodzi o prace to interesują mnie stawki akordowe np: za odryzowany wzór,
    bądź poszczególny kolor. Praca z wykorzystaniem Corela i\lub Photoshopa.
    Doświadczenie jest mało istotne liczy sie znajomość programów i efekt koncowy
    czyli to żeby firma była zadowolona z moich usług.

    Pozdrawiam i prosze o powazne podejscie do mojego zapytania

  • 4. Data: 2006-09-07 20:56:40
    Od: "bolek_" <v...@p...onet.pl>

    Przewaznie firmy mają swoich grafików, ale z tego co wiem to taka firma
    bierze od koloru 50 zł, za zrobienie wzoru na sitach jest taka sama stawka
    tez 50 zł. Czyli mająć wzór 3 kolorowy plus podkład to koszt takiego czegoś
    200 zł plus drugie 200 za wyświecenie sit.
    Teraz musisz sobie odjąc marżę firmy sitodrukowej bo oni tez chcą na tym
    zarobic a ile odejmiesz to juz twoja sprawa bylebyś miał robote :)