PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak szukac pracownika innej karnacji w Polsce?

  • 11. Data: 2005-09-24 08:38:26
    Temat: Re: jak szukac pracownika innej karnacji w Polsce?
    Od: Piotr <s...@r...com>

    staw napisał(a):
    > Jestem pracodawcą, otwieram pub i chciałbym żeby kelnerkami u mnie były
    > afro-polki, albo osoby które pochodzą z tamtego rejonu, a np studiują w
    > moim mieście. Jak skonstruować takie ogłoszenie i gdzie się ogłosić?

    Napisz "Poszukuję osób do pracy w restauracji. Bardzo duzym atutem
    będzie znajomość języków i kultury krajów afrykańskich". Do takiego
    ogłoszenia żadna bladziocha nie będzie mogła się przyczepić że jest
    dyskryminowana przez osoby z afrykańskim pochodzeniem ;) Co prawda tak
    sformułowane ogłoszenie może też zniechęcić osoby posiadające wyłącznie
    odpowiedni wygląd.

    pozdrawiam
    Piotr

  • 12. Data: 2005-09-24 08:46:31
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dh2t4h$9la$1@inews.gazeta.pl Kira
    <c...@-...pl> pisze:

    > Co nie znaczy ze rozsadne jest.
    Ani tym bardziej, że nierozsądne.

    > Przeciez w zatrudnianiu i tak mam swobode, wiec i tak zatrudnie
    > tego kogo chcialam.
    Chodzi o to aby możliwe było pociągnięcie Cię do odpowiedzialności jak tej
    swobody nadużyjesz. To akurat słuszne jest. Aczkolwiek zapewne mało
    skuteczne jeszcze.

    > Tylko masa ludzi straci niepotrzebnie czas
    Gdzie drwa rąbią, tam wióry lecą. Nie wszystko co trzeba skodyfikować, da
    się skodyfikować dobrze. Ale to nie znaczy, że nie należy podejmować prób.

    Jotte

  • 13. Data: 2005-09-24 09:15:31
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Jotte [Sat, 24 Sep 2005 10:46:31 +0200]:

    > Chodzi o to aby możliwe było pociągnięcie Cię do odpowiedzialności
    > jak tej swobody nadużyjesz.

    A w ktorym momencie to juz jest naduzycie? Jesli, tak jak tutaj,
    potrzebuje do lokalu afrykanek bo taki mam koncept interesu, to
    jest to juz naduzycie?

    Kira

  • 14. Data: 2005-09-24 09:32:41
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dh35fg$6jf$1@inews.gazeta.pl Kira
    <c...@-...pl> pisze:

    > A w ktorym momencie to juz jest naduzycie? Jesli, tak jak tutaj,
    > potrzebuje do lokalu afrykanek bo taki mam koncept interesu, to
    > jest to juz naduzycie?
    To jest właśnie wspomniana niedoskonałość rozwiązania... ;)

    Jotte

  • 15. Data: 2005-09-24 11:57:50
    Od: stefan <m...@N...wp.pl>

    zatrudnie do restauracji panie dysponujace paszportem panstwa nalezacego
    do Organization of African Unity :)

  • 16. Data: 2005-09-24 12:12:02
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 24-09-2005 o 13:57:50 stefan <m...@N...wp.pl> napisał:

    > zatrudnie do restauracji panie dysponujace paszportem panstwa nalezacego
    > do Organization of African Unity :)

    Native speakerki języków afrykańskich zatrudnię :)

  • 17. Data: 2005-09-24 12:39:57
    Od: "mhl999 " <m...@W...gazeta.pl>

    Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.> napisał(a):

    > Native speakerki języków afrykańskich zatrudnię :)

    bomba :-)

  • 18. Data: 2005-09-24 17:47:47
    Od: Krzysztofsf <k...@g...pl>

    Dnia Fri, 23 Sep 2005 21:14:29 +0200, staw napisał(a):

    > Jestem pracodawcą, otwieram pub i chciałbym żeby kelnerkami u mnie były
    > afro-polki, albo osoby które pochodzą z tamtego rejonu, a np studiują w
    > moim mieście. Jak skonstruować takie ogłoszenie i gdzie się ogłosić?

    Napisz, ze podstawowym kryterium jest umiejetnosc charakteryzacji sie na
    Afrykanke, w sposob niemzoliwy do odroznienia od rodowitej
    Afrykanki.Preferowane naturalne Afrykanki.

    Kiedys czytalem o firmie w USA, gdzie wlasciciel dobieral pracownikow
    ponizej 160 cm wzrostu. Chcial byc najwyzszy w firmie.

  • 19. Data: 2005-09-24 22:36:31
    Od: Robert Sander <r...@o...pl>

    Użytkownik staw napisał:
    > Jestem pracodawcą, otwieram pub i chciałbym żeby kelnerkami u mnie były
    > afro-polki, albo osoby które pochodzą z tamtego rejonu, a np studiują w
    > moim mieście. Jak skonstruować takie ogłoszenie i gdzie się ogłosić?

    Nowo powstaly pub zatrudni kelnerki.
    - oferujemy prace w zespole kelnerek zlozonym z afro polek lub osob,
    ktore pochodza z tamtego rejonu,

    Robert