PracaGrupypl.praca.dyskusje › Własna działalność/dotacje ??????

  • 1. Data: 2005-09-23 17:43:02
    Temat: Własna działalność/dotacje ??????
    Od: "Ktoś" <m...@t...net>

    Witam szanownych grupowiczów, planuje otwozryc wlasna dzialalnosc
    gospodarcza, jestem tedorocznym absolwentem skad moge sie ubiegac o dotatcje
    na otwarcie dzialanosci, jezeli wogole mozna sie o takowe ubiegac ???
    dzieki
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-09-23 18:17:04
    Temat: Re: Własna działalność/dotacje ??????
    Od: "Plissken" <p...@p...wytnij.onet.pl>

    Czytaj pare postow nizej

  • 3. Data: 2005-09-24 15:46:31
    Od: eth_0 <mirek/ANTYSPAM/@eth0.pl>

    On Fri, 23 Sep 2005 20:17:04 +0200, "Plissken"

    Hmm... A u mnie wyżej ;) MSPANC...

    PS. Odpisuj _poniżej_ przedmówcy...
    --
    eth_0 | GG:4500044 | ICQ:307540896
    Masz smieszne zdjecie zrobione dzień po imprezie?

  • 4. Data: 2005-09-25 16:13:02
    Temat: Re: Wlasna działalnosc/dotacje ??????
    Od: "Agnieszka" <v...@o...pl>

> [...]
    > jestem tedorocznym absolwentem skad moge sie ubiegac o dotatcje na otwarcie
    > dzialanosci, jezeli wogole mozna sie o takowe ubiegac ???
    W Powiatowym Urzedzie Pracy
    A.