PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak rozmowy w sprawie pracy nie nalezy prowadzic (przez tel) :)

  • 71. Data: 2006-07-08 20:29:12
    Temat: Re: [OT]Re: jak rozmowy w sprawie pracy nie nalezy prowadzic (przez tel) :)
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Jacek napisał:

    > odpowiem jak wiekszosc ludzi na tej grupie - jak Ci nie odpowiada, nie
    > czytaj...

    wiekszosc pewnie woli czytac poprawnie napisane posty, ale jak ci to nie
    odpowiada, to nie pisz...

  • 72. Data: 2006-07-08 20:33:08
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:e8p44c$vpt$1@news.tkdami.net o`rety <o`rety@pl.pl>
    pisze:

    > a wiesz co to jest kropka (.) i przecinek (,)?
    On nie wie nawet co to są duże litery, bo "narazie" zbiera na "pokuj", więc
    "dla czego" się go czepiasz? ;)

  • 73. Data: 2006-07-09 11:28:28
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <e8jso2$7ql$1@news.dialog.net.pl>,
    "RT" <r...@W...com> wrote:

    > WIEKSZOSC osob ktora nie chce powiedziec czegos wiecej na temat pracy albo
    > cos kreci
    > to oferuje niekorzystne warunki (niewielkie zarobki lub wynagrodzenie
    > zalezne od prowizji)

    Zdecydowanie prawda... Niezaleznie od branzy.

    TA