PracaGrupypl.praca.dyskusjejak psycholog ma szukać pracy? › Re: jak psycholog ma szukać pracy?
    From: "Wojciech Wypler" <w...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jak psycholog ma szukać pracy?
    Date: Tue, 22 Apr 2003 21:54:30 +0200

    Użytkownik "Michał Dziemiesz" <p...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:b844tu$r6k$1@inews.gazeta.pl...
    > dodatkowo mam
    > dylemat, bo pochodzę z małego miasteczka i tutaj okazało się, że mam etat
    > poradni. Ale ja nie chcę wracać do tej mieściny, bo tutaj szybciej się
    ludzie
    > starzeją, a poza tym mam we Wrocławiu dziewczynę. Z jednej strony presja
    > rodziców i okazja pracy (od zaraz) z drugiej moje serce i chęć bycia
    wolnym.

    Tja. Ktoś może powiedzieć - "Ty pędzlu! Masz pracę i wybrzydzasz, narzekasz?
    Ktoś inny z pocałowaniem ręki by ten etat wziął."
    Ale to nie tak. Dobrze, że wiesz, czego chcesz. A. Camus napisał: "Kiedy nie
    ma pracy, wszelkie życie ulega rozpadowi, ale kiedy praca jest bezduszna,
    życie dławi się i zamiera" Nie poddawaj się, intensywnie szukaj, pytaj i
    podnoś kwalifikacje.
    Ja rzuciłem pracę w biznesie, pracuję za darmo w dużym szpitalu, dorabiam
    duperelami, piszę dr i szukam intensywnie chociaż części etatu w służbie
    zdrowia. Trzymaj się i głowa do góry!
    --
    Wojciech Wypler ][ http://wwypler.w.interia.pl ][ w...@i...pl