PracaGrupypl.praca.dyskusjejak psycholog ma szukać pracy? › Re: jak psycholog ma szukać pracy?
    From: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jak psycholog ma szukać pracy?
    Date: Tue, 22 Apr 2003 18:52:05 +0200

    " Wojciech Wypler " wrote:

    > Lia,
    > Co jest złego w tym, ze ktoś kto zaczyna pracę w zawodzie zwraca się
    > do ludzi, którzy w tym zawodzie już pracują o rady i pomoc?
    > Takie złośliwe posty marnują po prostu czas przeglądających grupę.
    > Daruj sobie w przyszłości.

    Jestem ciekawa, bo sama po spedzeniu kilku lat na psychologii i socjologii w
    Poznaniu wiem, ze MOWI SIE o tym, gdzie i jak szukac prace. Nawet zrobiono
    dodatkowy semestralny przedmiot, na którym jak matołkom uczy sie jak pisac
    CV, jak LM, pokazuje jak ludzi eszukajaa pracy, a jak pracodawcy
    pracowników.

    Poza tym po psychologii mozna byc psychologiem pracy, psychologiem
    klinicznym, psychologiem zajmującym sie edukacją itd, wiec dookreslenie czym
    Michał tak naprawde sie zajmuje lub chce sie zajac niewatpliwie ułatwi
    podanie konkretnych źródeł, w których tej pracy moze szukac. Co wiecej, moze
    on całkowicie zrzezygnowac z pracy w zawodzie i szukac jakiejs jako
    przedstawiciel handlowy czy sekretarka chociazby.

    Jak widzisz moja wypowiedz złosliwa była jedynei w swej koncowej fazie.
    Poczatek jak najbardziej był "fachowy". Padły pytanie, które zadałby mu
    kazdy doradca zawodowy.
    Niestety dla wiekszosci młodych ludzi pozostajacych bez pracy takie pytania
    są czesto "jak z kosmosu", bo sami sobei nei udzielili na nie odpowiedzi.

    A informacja o tym, jaka Uczelnie konczył, moze tez byc wskazówką dla tych
    dopiero wybierajacych sie na studia czy bedacych w trakcie.

    Ale spox, wiem ze osoby pozostajace przez jakis czas bez pracy w pewnym
    momencie zaczynaja alergicznie reagowac na pewne pytania.

    --
    Lia GG 1516512 ICQ 166035154
    howuser&userid=3338656