PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zlecone prace dla informatyka

  • 1. Data: 2003-04-20 16:05:58
    Temat: Zlecone prace dla informatyka
    Od: "KaeL" <k...@...pl>

    Witam,
    Dotąd pracowałem normalnie na etacie - już około 10 lat tego będzie, choć w
    różnych firmach.
    Otrzymałem teraz propozycję studiów doktoranckich i domyślacie się jaki to
    będzie szok zarobkowy :(.
    Więc zastanawiam się nad zastrzykami pieniężnymi którymi bym mógł sobie
    poprawić sytuację - jakimiś pracami zleconymi, mogę też założyć firemkę i
    'robić na fakturę' - dlaczego nie.
    Tylko że będę miał na to pewnie jakieś 8 - 16 godzin na tydzień.
    Pytania:
    1. Czy takie prace można znaleźć tylko w obszarze administracji / zdalnego
    help-desku (reakcje na telefon)? A może jakieś drobne projekty
    programistyczne?
    Bo moje doświadczenie to bardzie systemy CRM, analityka biznesowa (business
    inteligence), bazy danych... Wiem że to może i dużo ale obawiam się że
    zleconych w tym obszarze nie dostanę - a Wy jak myślicie?
    2. Czy macie jakiś pomysł na pozyskiwanie klientów? Podkreślam że za dużo
    czasu na to przeznaczać nie mogę i nie chcę. No, może teraz będzie go trochę
    więcej - w trakcie wakacji - gdy nie będę prowadził zajęć...
    Pozdro,
    --
    KaeL
    Wytnij tekst pomiędzy znakami _ (włącznie) z adresu