PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak napisac skuteczny list motywacyjny

  • 1. Data: 2006-08-23 13:40:13
    Temat: jak napisac skuteczny list motywacyjny
    Od: "rs" <r...@w...pl>

    chce aplikowac do duzej firmy produkujacej artykuly chemiczne i kosmetyczne

    co sensownego wklepac w licie motyewacyjnym zeby pracodawca wogole go
    przeczytal do konca a nie od razu po pierwszym zdaniu wlazyl go do
    niszczarki?

  • 2. Data: 2006-08-23 13:41:10
    Temat: Re: jak napisac skuteczny list motywacyjny
    Od: mierzwoj <m...@f...onet.pl>

    "rs" <r...@w...pl> wrote in news:echlrt$s3$1@news.onet.pl:

> [...]
    >
    > co sensownego wklepac w licie motyewacyjnym zeby pracodawca wogole go
    > przeczytal do konca a nie od razu po pierwszym zdaniu wlazyl go do

    chyba najlepiej prawde w paru prostych slowach

    pozdro

  • 3. Data: 2006-08-23 13:49:44
    Od: "rs" <r...@w...pl>

    Użytkownik "mierzwoj" <m...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

    > chyba najlepiej prawde w paru prostych slowach
    >
    > pozdro

    to jak wiem

    ale nie dokladnie o taka odpowiedz mi chodzilo

    czasem trzeba wrzucic pare ładnych zdan.

    moze inaczej :

    co powinienem naopisac zeby pracodawca zwrocic lwieksza uwage na moj list
    motyw

  • 4. Data: 2006-08-23 15:16:26
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    Zaciekawić go i czymś się wyróżnić. Żeby potem w domu zonie pokazał:
    "popatrz, jak nam dziś jeden gość fajnie napisał". Było jakiś czas temu na
    grupie. Starszy pan napisał np. że za te pieniądze, które oferują, to każdy
    młody potraktuje te pracę jako odskocznię, a on gwarantuje, że z racji wieku
    i doświadczenia będzie o prace dbał i nie ucieknie, bo nie miałby gdzie
    pójść. Czy jakoś to tak było.

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 5. Data: 2006-08-23 18:17:51
    Od: "Pawel S." <root@[127.0.0.1]>

    rs wrote:

    > moze inaczej :
    >
    > co powinienem naopisac zeby pracodawca zwrocic lwieksza uwage na moj list
    > motyw

    cokolwiek czerwoną czcionką na zielonym tle :)

  • 6. Data: 2006-08-23 18:29:55
    Od: "rs" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Pawel S." <root@[127.0.0.1]> napisał w wiadomości

    > cokolwiek czerwoną czcionką na zielonym tle :)

    heheheheh

  • 7. Data: 2006-08-23 18:30:21
    Od: "rs" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl> napisał w wiadomości
> [...]
    > racji wieku i doświadczenia będzie o prace dbał i nie ucieknie, bo nie
    > miałby gdzie pójść. Czy jakoś to tak było.

    niezle
    tylko ja wlasnie jestem mlody i moze w tym problem...

  • 8. Data: 2006-08-23 21:36:04
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl>

    > tylko ja wlasnie jestem mlody i moze w tym problem...

    Mozesz pytac obcych ludzi w kółko i nawet Ci będą mądre rady dawać, ciekawe, że nikt
    sie nie pointeresował, na jakie stanowiska aplikujesz ani kim jestes.
    W liscie motywacyjnym czytający ma znaleźć prawdziwe, adekwatne do Ciebie i
    stanowiska informacje o korzysciach, jakie dla niego płyna z faktu zatrudnienia
    Ciebie.
    Zaden list nie zmotywuje pracodawcy żeby przyjął absolwenta szkoły średniej na
    Dyrektora Finansowego.

    Wojtek

  • 9. Data: 2006-08-23 21:56:30
    Temat: Szablon skutecznego listu motywacyjnego
    Od: "Any User" <a...@m...com>

    > co sensownego wklepac w licie motyewacyjnym zeby pracodawca wogole go
    > przeczytal do konca a nie od razu po pierwszym zdaniu wlazyl go do
    > niszczarki?

    Oto szablon listu, który zainteresuje 99% czytających, ale warunkiem jest
    adresowanie go do konkretnej osoby, nie tylko firmy:

    ... w odpowiedzi na ofertę ... w mojej dotychczasowej karierze ... gdzie
    miałem
    przyjemność z Panem współpracować ... jestem zajebisty itd. ... dziekuję za
    poświęcenie czasu ...

    Oczywiście punktem krytycznym jest element środkowy.

    Przetestowane na osobie własnej, działa wyśmienicie.

  • 10. Data: 2006-08-24 06:24:28
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    rs wrote:

> [...]
    >
    > moze inaczej :
    >
    > co powinienem naopisac zeby pracodawca zwrocic lwieksza uwage na moj list

    Napisac calosc ladnym, poprawnym, majacym odpowiedni "rytm" jezykiem. To
    moze byc oczywistosc, ale osoby majace do czynienia z duza iloscia LM
    twierdza, ze o LM majacy te ceche jest trudno (chyba ze sie rekrutuje w
    branzy, w ktorej jezyk jest podstawa, np. reklama/dziennikarstwo) i ze
    jak sie taki trafi, to osoba od razu robi wrazenie osoby bardziej na
    poziomie niz inne o podobnym CV.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl