PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak mogę sie zwolnić z pracy?

  • 1. Data: 2003-08-05 06:21:28
    Temat: jak mogę sie zwolnić z pracy?
    Od: Tomek Olszewski <t...@o...pl>

    Witam

    mam juz dość i chcę się jak najszybciej zwolnić. Pracuje u tego
    pracodawcy na umowe na czas nieograniczony od 3 miesięcy. Jaki
    obowiązuje mnie termin wypowiedzenia? Od kiedy biegnie i jak się go
    liczy? Jak tozrobic aby w ostatniej chwili się w coś nie wpakować.
    Prosze o radę.

    Tomek

  • 2. Data: 2003-08-05 08:41:28
    Temat: Re: jak mogę sie zwolnić z pracy?
    Od: "Marek A. Czepil" <m...@m...to>

    Użytkownik zwany Tomek Olszewski, ukrywający się pod adresem:
    <t...@o...pl> napisał:
    > Witam
    >
    > mam juz dość i chcę się jak najszybciej zwolnić. Pracuje u tego
    > pracodawcy na umowe na czas nieograniczony od 3 miesięcy.

    Toś się napracował....
    A odpowiadając na pytanie z tematu - moze trzeba to zgłosić pracodawcy?

    Marek
    (wytnij NOSPAM z adresu)

  • 3. Data: 2003-08-05 08:48:09
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    Marek A. Czepil <m...@m...to> napisał(a):

    > Toś się napracował....

    Przeciez wczesniej mogl pracowac 5 lat na umowy na czas okreslony.
    Plizz, nie wyciagajmy pochopnie wnioskow.
    Zreszta jak mu nie odpowiada to po co ma sie meczyc?

    pzdr
    ki

  • 4. Data: 2003-08-05 09:16:36
    Od: Tomasz Olszewski <t...@o...pl>

    Konrad Inglot wrote:

> [...]
    > Plizz, nie wyciagajmy pochopnie wnioskow.
    > Zreszta jak mu nie odpowiada to po co ma sie meczyc?

    Dokładnie
    Pracuję już z rok pod tą nazwą (na zlecenia) a u właściciela to już ze 3
    lata pod nazwami innych firm - zamykanych i otwieranych w międzyczasie.
    No i mam inną ofertę - jak to zgłosze pracodawcy to mnie w 5 minut
    zwolni dyscyplinarnie, nie wypłaci pensji itp. - to własnie taki typ
    jest. więc może coś poradzicie.
    Tomek

  • 5. Data: 2003-08-05 10:37:21
    Od: "mk" <k...@p...onet.pl>

  • 6. Data: 2003-08-05 14:02:20
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Tomasz Olszewski napisał:

> [...]
    > No i mam inną ofertę - jak to zgłosze pracodawcy to mnie w 5 minut
    > zwolni dyscyplinarnie, nie wypłaci pensji itp. - to własnie taki typ

    Skoro tak piszesz - ucieczka w zwolnienie może nie być najlepszym
    wyjściem, bo do dyscyplinarkę można zastosowac do zdarzeń przeszłych
    [oczywiście ograniczonych czasowo wg Kp - chyba do jednego miesiąca],
    zresztą można również znaleźć jakies Twoje niedociągnięcie pod Twoją
    nieobecność [nie ma to jak byc wrednym ;)]. Ale możesz zniechęcić do
    siebie pracodawcę delikatniejszymi metodami i dać mu wygrać [oczywiście
    nie tyle on wygra, ale będzie tak myślał ;)], np. dopominać się o urlop,
    nadgodziny, dać zwolnienie od psychiatry itd. itd. A jaki będzie
    uradowany!

    Flyer