PracaGrupypl.praca.dyskusje › przywitanie

  • 1. Data: 2003-08-04 20:24:30
    Temat: przywitanie
    Od: "a_gg_a" <s...@i...pl>

    Cześć

    Chciałam się przywitać jako że jestem tu po raz pierwszy ale nie ostatni.
    Mam pytanie:co myślice o chałupnictwie jako źródle dodatkowego dochodu??
    Pozdrawiam i dziekuje za odp

  • 2. Data: 2003-08-04 21:18:45
    Temat: Re: przywitanie
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    a_gg_a napisał:

> [...]
    > Mam pytanie:co myślice o chałupnictwie jako źródle dodatkowego dochodu??

    No cóż - wierzę, że jest to możliwe, ale musisz znaleźć FIZYCZNIE
    istniejący zakład oferujący ten rodzaj pracy. Na ogłoszenia w Gazecie
    Wyborczej raczej nie masz co liczyć. Wybij sobie z głowy - składanie
    długopisów, przepisywanie itd. Chcesz znaleźć, to pochodź po firmach.

    Flyer